Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Noen som vet om det finnes noe á la powerpoint på mac??? Skal lage en datapresentasjon, men finner ikke ut hvordan jeg gjør det på mac...
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Noen som vet om det finnes noe á la powerpoint på mac??? Skal lage en datapresentasjon, men finner ikke ut hvordan jeg gjør det på mac... Har du kjøpt microsoft office programmet?
Gjest Gjest_Morten_* Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Noen som vet om det finnes noe á la powerpoint på mac??? Skal lage en datapresentasjon, men finner ikke ut hvordan jeg gjør det på mac... MS har Powerpoint til mac også, samt at du har Keynote til mac gjennom iWork.
*Numi* Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 det finnes eget microsoft office med både word, exel, og powerpoint til mac. sjekk eplehuset eller apple.no.
Wunderbarbara Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Det finnes Office for Mac, med alle de programmene. Du har også de "samme" programmene i Apple-programpakken iWork; Pages (i stedet for Word), Numbers (i stedet for Excel) og Keynote (i stedet for PowerPoint.) Har ikke prøvd Numbers helt ennå, men Pages er kjempeflott, og Keynote er hvertfall mye lekrere enn PowerPoint, mange flere muligheter og rett og slett kulere løsninger Personlig syns jeg det er lettere å lære seg også.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 OpenOffice fungerer på mac, og du kan velge å lagre i powerpointformat slik at du kan ta med presentasjonen til pc. Ellers er jo pretzi litt tøft da (webbasert).
Gjest SmallTalk Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Open Office er jo en grei løsning som jeg mener fungerer på msc også. Hvis du vil ha MS Office isteden finner dette også i en mac versjon.
Daria Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 http://www.sliderocket.com/ -nettbasert presentasjonsverktøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå