Gjest lmari Skrevet 16. juli 2003 #1 Skrevet 16. juli 2003 Inspirert av den som fortalte om en slitsom guttunge på kinoen i tråden om Hulken, tenkte jeg å starte en tråd om alle de kjipe opplevelsene vi har hatt på kino... Min verste var under den første Ringenes herre-filmen, på Sandvika kino. En gutt på ca 10 år satt bak oss og ropte kommentarer til filmen av typen. - Nei, ikke gå inn der! Se bak deg! Åhnei, nå kommer han og tar deg. Hjelp! Samtidig som han spurte moren om "hvem er det? HVorfor det? Hva sa han nå? hva skal de nå? Hvem er det? Hva heter han?" Men det toppet kaken da han i en slåssscene reiste seg opp og ropte Nei, ikke gjør det! EVIG LIV, EVIG LIV!!!! Da reiste jeg meg opp og sa at han måtte holde kjeft sånn at andre kunne få med seg filmen.. Etter filmen fikk jeg kjeft av moren hans.... Noen verre?!?!
Gjest Poirot Skrevet 16. juli 2003 #2 Skrevet 16. juli 2003 Jeg husker ikk hva den het, men det var en britisk film om to unge gutter som ble forelsket i hverandre, en utrolig søt kjærlighetsfilm. Bak meg satt det en gjeng med kule ungdommer, og når guttene kysset, ropte de ut ÆÆÆÆÆSJ, Jeg blir kvalm, SPY!!! osv. Ødela den fine stemningen totalt, og jeg snudde meg tilslutt og sa : Kan dere HOLDE KJEFT??? Ikke at det hjalp... Dem om det, men da får de faen meg la være å gå på en film om homofil kjærlighet. (En annen ting er at en slik film kanskje er aktuell for homofile og de som ikke helt vet hva de er, hvordan må ikke de ha følt seg?) Og dette var også på Sandvika. (Har også opplevd på Sandvika at ungdommer prater i mobil, røyker og går inn og ut av fimen støtt og stadig.)
Gjest Starya Skrevet 16. juli 2003 #3 Skrevet 16. juli 2003 Har vel egentlig ikke så mange fæle opplevelser jeg. Skjønt, for en som meg er det jaggu fælt nok med folk som småprater under filmen, eller roper små kommentarer mot lerretet. Og, dersom man har barn som ikke kan lese tekst, da er det litt kjipt (mener nå jeg) å dra de med på en tekstet film (selv om det er tegnefilm) for så å sitte og lese ALL tekst under HELE filmen... Sånt kan ikke gjøres diskrèt nok. Og det tar ikke SÅ lang tid før den kommer på video? Men bortsett fra det -ikke så mye å klage over.
mowgli Skrevet 16. juli 2003 #4 Skrevet 16. juli 2003 Jeg får helt angst når noen sitter med beina på seteryggen foran så hele setet mitt rister, pleier derfor å be om billett på siste raden...
maiaa Skrevet 16. juli 2003 #5 Skrevet 16. juli 2003 En opplevelse jeg husker veldig godt var for mange år siden, da jeg så den første "Skrik"-filmen. Midt i en av de mest skumle scenene fant ei jente i 14-årsalderen, som selvfølgelig satt bak meg, ut at hun skulle fortelle venninnene sine historien om da faren var på elgjakt!!!!! Det var visst vanskelig å vente til etter filmen med den spennende historien...
nille-s Skrevet 16. juli 2003 #6 Skrevet 16. juli 2003 Jeg husker at en kamerat fortalte fra da han så "Romeo & Juliet" på kino for noen år siden (den med DiCaprio og Clare Danes). Det var ei fjortisjente som hadde ropt skikkelig høyt bak han i sluttscenen "IKKE DØ, ROMEO!" Må le høyt når jeg tenker på det, den historien er jo så godt kjent - hvordan det slutter....
nille-s Skrevet 16. juli 2003 #7 Skrevet 16. juli 2003 var kanskje ikke så kjip kinoopplevelse, men...
Salt Skrevet 16. juli 2003 #8 Skrevet 16. juli 2003 Har ingen kjipe kinoopplevelser (bortsett fra klassikeren med den altfor høye mannen som setter seg rett foran deg), men en gang jeg var i teateret, spydde jenta som satt bak han jeg var ute med, over hele ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå