Gå til innhold

Har du en venninne som du kan gå til med ALT?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ellabella_*
Skrevet

Uansett. Om det så skulle være at du var utro eller at du har gjort noe hun ville finne moralsk forkastelig? Jeg mangler den venninnen. Jeg har mange gode venner og venninner, men ikke en jeg kan regne med i absolutt tykt og tynt. Nå merker jeg at jeg savner en slik venninne. Er det mange som har det? Evt hvor har dere funnet denne venninnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, egentlig. Men jeg ville antagelig ikke gått til henne med ABSOLUTT alt heller, det har mest å gjøre med at jeg vil ha noen ting for meg selv uansett. Regner ikke med at jeg hadde fått støtte om jeg hadde vært utro o.l, men at det hadde gått an å snakke om det - ja.

Skrevet

ja, jeg har nok 2 slike venninner jeg kan snakke med alt om, og også min søster..

De har vel bare vært en del av livet mitt så lenge og kjenner meg såpass godt at jeg stoler på dem ganske mye..

Skrevet

Nei, jeg har ikke en venninne som jeg kan gå til absolutt ALT med. Jeg har en venn som jeg kan snakke med det ene om, også en annen venninne som jeg kan snakke med det andre om også en til som jeg kan snakke med det tredje om. Ingen av dem vet alt om meg. Men det er fortsatt forskjell på dem alle sammen. Fordi en har jeg kjent siden jeg var liten, en annen siden vgs og den siste i bare noen år. Jeg skulle gjerne hatt en venninne som jeg kan gå til ALT med.

Skrevet

Ja, er så heldig at jeg har en venninne jeg kan snakke med alt om. Føler meg 100% trygg på henne

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har to slike venninner, og de er gull verdt! Vi har kjent hverandre i over 20 år, og har støttet hverandre i tykt og tynt.

De vet alt om meg, og jeg vet alt om dem. Jeg er utrolig glad i dem, og klarer ikke forestille meg livet uten dem :)

Skrevet

Ja, det har jeg. Og det er jeg utrolig takknemlig for. Min kjære S er verdens besteste venninne! :rødme:

Skrevet

Tja, jeg kunne nok teoretisk sett fortalt hva som helst til et par venninner, men i praksis trives jeg best med å være mer diskret.

Gjest Gjest_hanne_*
Skrevet

Har brent meg litt på å fortelle ALT, så det gjør jeg ikke lenger. Men da hadde vi nok ikke den lojaliteten og fortroligheten jeg trodde vi hadde.

Ønsker meg en slik venninne, en som jeg kan stole hundre prosent på - en som jeg vet helt sikkert ikke kommer til å bruke ting mot meg senere.

Skrevet (endret)

Nei, det har jeg ikke.

Noen ting vil jeg ikke dele med andre. Jeg kan være en ganske innelukket person. En som vet mye om andre, men som andre ikke vet så mye om.

Så for min del handler det mer om at jeg ikke vil ha en slik venninne, ikke at jeg ikke har muligheten til det.

Misforstå meg ikke. Jeg har en god venninne som jeg kunne komme til med alt hvis jeg ville. Men, jeg vil ikke. Det blir ikke naturlig for meg.

:)

Endret av Ethereal
Skrevet (endret)

Ja, jeg har ei! :) Vi har kjent hverandre i 8-10 år og er der for hverandre, alltid. Men jeg ser dessverre så lite til henne om dagen... :sukk: Bare det ikke blir en vane.

Endret av *Numi*
Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har flere, hele 5 stk.

Men om jeg sier alt, det er en annen sak. Men jeg KUNNE om jeg VILLE.

Gjest Wacmoc
Skrevet

Nei.

Min besteveninne gjennom 13 år kan jeg gå til med mye, men ikke alt. Eneste jeg sier så og si alt til er typen..

Skrevet

Jeg er utrolig heldig, så ja jeg har en sånn venninne. Men jeg føler det riktigere å fortelle det mest private til forloveden min.

Men før jeg traff han fortalte jeg alt til henne. :)

Gjest Gjest_ellabella_*
Skrevet
Ønsker meg en slik venninne, en som jeg kan stole hundre prosent på - en som jeg vet helt sikkert ikke kommer til å bruke ting mot meg senere.

Jeg også.

Gjest KatarinaD
Skrevet

Hadde i 3 år eller så, men så ble det borte.. Nå er "forholdet" helt forandret og jeg har ingen jeg kan fortelle absolutt ALT til, annet enn kjæresten, men om det dukker opp noe forholdsproblemer så hjelper det ikke akkuratt å gå til han :P

Skrevet

Nope, jeg har ingen slike venninner lengre, men til gjengjeld har jeg verdens flotteste kjæreste som jeg kan snakke med absolutt alt om:)

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Er det ikke det som definerer en venn i forhold til bekjent?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...