Gjest K.. Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Hei. lurte på om noen har prøvd charles worthington produktene.. er de virkelig like gode som andre frisør produkter ??
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 NEI Som alt annet, du får hva du betaler for...
Pingting Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Jeg er ikke enig i at man alltid får hva man betaler for, men når det gjelder hårprodukter stemmer dette relativt ofte (desverre). Jeg synes ikke de var noe bedre enn de andre billigmerkene.
Gjest Tja Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 De funket for meg, volumshampo- og balsamen.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Jeg kjøpte en minisjampo, minibalsam og minikrøllekrem i No frizz-serien. Sjampoen og balsamen var grusom, jeg fikk tørt, rart hår av det og jeg har ikke tørt hår til vanlig. Håret mitt blir mykt og fint av alle andre sjampoer, det være seg Kerastase, Redken eller Tigi-serier. Så det var litt pussig. Men Curl definition creme er kjempegod, den definerer krøllene uten å klisse og lukter nydelig.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Jeg kjøpte en minisjampo, minibalsam og minikrøllekrem i No frizz-serien. Sjampoen og balsamen var grusom, jeg fikk tørt, rart hår av det og jeg har ikke tørt hår til vanlig. Håret mitt blir mykt og fint av alle andre sjampoer, det være seg Kerastase, Redken eller Tigi-serier. Så det var litt pussig. Men Curl definition creme er kjempegod, den definerer krøllene uten å klisse og lukter nydelig. Tror du snakker om John Frieda nå? Ganske så sikker på at disse produktene tilhører John Frieda altså, hihi. Men kjipt de gjorde håret helt rart da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå