Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Hei! Skal male en gammel furuseng. Skal være på barnerom, og ønsker å male den "hvit". Ønsker ikke en for hard farge, men gjerne noe i eggehvit o.l. Noen som har tips til noen fargekoder dere har erfaring med? På forhånd takk!
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Hvis du ikke bare tar egghvit, så kanskje lys antikk eller hvit narciss?
Suzy Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Jeg liker Elfenben jeg da - den er ganske gul - men vil du ha veldig hvit så er Bomull veldig fin
Vix Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Eggehvitt er ganske så "hvit". Dersom du ønsker en litt mykere farge vil jeg si at hvit narsiss kan være et alternativ, men mener å huske at denne også er veldig "hvit"... For å få lett kremfargede møbler kan fargen eggeskall være fin å bruke. Eggeskall er ganske krem-aktig i fargen, og personlig synes jeg denne fargen er veldig behagelig, men det er greit å huske på at den er ganske "gul" i tonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå