Gjest Gjest_martin_* Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 hei når vet man at datingen har gått over til ett forhold? og hvor lenge pleier man egentlig å date noen?
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Hmm.. datingen er vel over og det er et forhold når to mennesker forplikter seg helt til hverandre. Begge har de samme følelsene for hverandre og vil være sammen om det meste. Hvis man bare dater kan man jo forsåvidt date flere samtidig og det blir jo ikke det samme. Noen blir kanskje sammen etter 2-3 dater mens andre trenger litt mer tid på å bli sikkre! Sånn jeg ser det da
Gjest mimimusen Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 hei når vet man at datingen har gått over til ett forhold? og hvor lenge pleier man egentlig å date noen? Jeg og en fyr har møtt noen ganger, - men vi trenger fremdeles tid Det kan ta kanskje flere uker? Alle er forskjellige
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Jeg og en fyr har møtt noen ganger, - men vi trenger fremdeles tid Det kan ta kanskje flere uker? Alle er forskjellige men man vel når det har gått 3-4 mnd om dette er noe å satse på eller ikke??
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Du vet vel om du har ett eller flere forhold?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå