Gjest Gjest_fortvilet_* Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Er gift med en nydelig dame og har et barn på snart 2 år sammen. elsker dem begge. forholdet vårt har gått dårlig den siste tiden,da vi ikke blir enige om bosted. Men jeg opplever kona som en løyner og hver gang jeg tar henne i en løyn får jeg høre en historie om hvorfor det var slik.Hun har alltid en forklaring selv om jeg med 99% sikkerhet vet at det ikke er sant. Hun gir seg ikke med dette og jeg har vel opplevd slike ting ca 10 ganger på et år. Her om dagen så jeg at hun hadde vært på nettet på en datingside og konfronterte henne med det. Da var det en venn av henne som hadde brukt maskinen---- Så etter en stund innrømmet hun at det var henne som hadde kikket om der var noen kjente !!! Hallo er dette mulig ? I tillegg til dette går hun bak ryggen min og sjekker hvilke rettigheter hun har i forbindelse med evt seperasjon. Når jeg spør hva hun driver med forteller hun at det er pga ditt eller datt men ikke sannheten før hun må.. Hva skal jeg gjøre ? I tillegg til dette nekter hun meg å vere alene med barnet mer enn noen timer ,viss der blir forandringer i planene feks at jeg jobber litt lengere ell kortere enn planlagt så takler hun det ikke. Da får jeg ikke lov å komme til leiligheten hennes før avtalt tidspunkt evt sove i bilen på utsida. Jeg jobber til tider mye og endel mil fra leiligheten hennes. har felles adresse der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå