Gå til innhold

Like mange svar som visninger

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Guest_*
Skrevet

Se om vi klarer å få like mange svar som visninger, eller lavest mulig forholdstall mellom svar/visning. :lur:

Det betyr at alle som ser på dette emnet må skrive noe :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Se om vi klarer å få like mange svar som visninger, eller lavest mulig forholdstall mellom svar/visning. :lur:

Det betyr at alle som ser på dette emnet må skrive noe :jepp:

Jeg blir gjerne med :)

Skrevet

Lurer på om det går, da mange har tendens til stikke hodet innom uten skrive, men skal prøve, jeg.. hehe

Har ikke vært på dette forumet (ordlek) før, jeg synes det ganske gøy her inne:)

Skrevet
Lurer på om det går, da mange har tendens til stikke hodet innom uten skrive, men skal prøve, jeg.. hehe

Har ikke vært på dette forumet (ordlek) før, jeg synes det ganske gøy her inne:)

Ja det er det

Skrevet
Ja det er det

Det er veldig gøy.

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det er mulig at så mange "titter innom" uten å skrive noe...? Det blir jo vanvittig mange visninger på trådene etterhvert...

Skrevet
Jeg skjønner ikke at det er mulig at så mange "titter innom" uten å skrive noe...? Det blir jo vanvittig mange visninger på trådene etterhvert...

Jeg er enig! Jeg har bestemt meg for å skrive et eller annet hver gang jeg stkker innom eller lar være å kikke. Folk som ikke gidder å skrive burde holdt seg unna etter å ha lest tittelen!

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet

Ble lurt....nå måtte jeg skrive noe.. :gjeiper:

Skrevet

Var bare nysgjerrig på hva sistemann skrev siden det var samme kallenavn/gjestenavn som ts:)

Skrevet

Jeg må også bare skrive noe.

VIL HA MAT!!!!!

Skrevet

Jeg må også skrive noe...

Jeg vil ikke ha mat ;)

Skrevet

Tror ikke dette går! hehe...

Skrevet

*følge spent med på om det går*

Skrevet

Ser dårlig ut.

Skrevet

Alt går med litt fart. Det sa kjørelæreren min. :opplyser:

Skrevet

15 svar og 100 visninger???

Tror fortsatt ikke det går! hehe...

Skrevet
15 svar og 100 visninger???

Tror fortsatt ikke det går! hehe...

Nei, det ser dårlig ut. :sukk:

Skrevet

Nå svarer jeg egentlig bare for å være snill altså.. =) Tar litt tid med smugtitting før man er klar for å skrive noe særlig selv, hvertfall for meg! Men dette er jo hvertfall en start!

Skrevet
Nå svarer jeg egentlig bare for å være snill altså.. =) Tar litt tid med smugtitting før man er klar for å skrive noe særlig selv, hvertfall for meg! Men dette er jo hvertfall en start!

:helen: for hjelpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...