Livets datter Skrevet 16. juli 2003 #1 Skrevet 16. juli 2003 Avogtil drømmer jeg rare bisarre drømmer' date=' som likevell er sannsynlige på en måte, de inneholder alltid folk jeg kjenner godt fra barndomen. [/quote'] Jeg også drømmer bisarre drømmer, men de er IKKE sannsynlige på noen som helst måte. Bare hør her, dette var en natt i forrige uke: DRØM 1 Jeg kommer på jobben (min forrige) og oppdager at sjefen min ligger under pulten, og har nettopp født et lite føll. Ja, FØLL, du leste riktig! Det syke er at i drømmen var dette slett ikke rart. Hverken at en mann hadde født, eller at det faktisk var et føll. Det eneste jeg reagerte på i drømmen, var at han hadde født på jobben! DRØM 2 Jeg stiller opp som forlover i min beste vennindes bryllup, og oppdager i kirken at jeg har hvite joggesko med selvlysende rosa skolisser. Etter masse frem og tilbake, får jeg vite av min gifteklare venninde at i og med at jeg nettopp har hatt bursdag, skal hennes og kjærestens gave til meg være at JEG skal få gifte meg med hennes kjæreste :o ! Hun sa at hun kunne ikke tenke seg en mer personlig gave, at jeg fortjente det, og at hun visste at jeg kom til å ta godt vare på ham! Sykt, sier du? Jaaaaa.....
Gjest lekebøll Skrevet 16. juli 2003 #2 Skrevet 16. juli 2003 Slik drømmer jeg ofte. Det der med føll og mennesker har jeg også drømt, men husker ikke detaljene (helt sikkert like greit). Da jeg var yngre, drepte jeg forøvrig en av mine onkler, jevnlig, i søvne. Var det noen som sa sanndrømt..? :o
Livets datter Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2003 Da jeg var yngre, drepte jeg forøvrig en av mine onkler, jevnlig Jevnlig, he he...
*Lavendel* Skrevet 16. juli 2003 #4 Skrevet 16. juli 2003 Jeg drømmer også slike rare bisarre drømmer som er helt bak mål og absolutt ikke har noe grep i virkeligheten, men da er det som regel mareritt, pussig nok.... Jeg drømmer mye, jeg husker ofte drømmene mine og jeg har noen drømmer som går igjen og igjen, jeg har drømt de sammen drømmene i flere år...og de er skikkelig ubehagelige...
Arwen Skrevet 16. juli 2003 #5 Skrevet 16. juli 2003 Jeg drømte at jeg plutselig hadde skjegg, problemet i drømmen var ikke at jeg hadde fått skjegg, men at jeg ikke kunne forstå hvordan jeg skulle få fjernet det.. lurer veldig på hva betydningen av den drømmen er
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #6 Skrevet 16. juli 2003 Jeg drømte at jeg la en mann i hylla. Han skulle ligge der til alt var klart for oss
Rapitap Skrevet 17. juli 2003 #7 Skrevet 17. juli 2003 Jeg drømte at jeg plutselig hadde skjegg... Skjegg er et symbol på trygghet. En kvinne med skjegg symboliserer ubehagelige ting. Flippskjegg symboliserer at du må la være å ta sjanser. =)
Rapitap Skrevet 17. juli 2003 #8 Skrevet 17. juli 2003 Da jeg var yngre, drepte jeg forøvrig en av mine onkler Hvis du dreper noen må du passe på temperamentet ditt, og du må endre forholdet ditt til den personen. Død sånn generelt sett betyr først og fremst en endring i livet, ikke død i bokstavelig forstand. Å snakke med en død slektning betyr hell. Hvis den som er død snakker bare til deg, må du høre etter. Du vil helt sikkert høre noe viktig. Denne drømmen kan også være en advarsel om å ta det rolig. =)
Rapitap Skrevet 17. juli 2003 #9 Skrevet 17. juli 2003 Jeg kommer på jobben (min forrige) og oppdager at sjefen min ligger under pulten, og har nettopp født et lite føll. Hvis fødselen har noen forbindelse med dyr, betyr dette at noen som motarbeider deg vil bli slått. =) (*hehehe* - gulp! - :o ) =/ Takar da! =)
Livets datter Skrevet 17. juli 2003 Forfatter #10 Skrevet 17. juli 2003 DRØM 2 Jeg stiller opp som forlover i min beste vennindes bryllup, og oppdager i kirken at jeg har hvite joggesko med selvlysende rosa skolisser. Etter masse frem og tilbake, får jeg vite av min gifteklare venninde at i og med at jeg nettopp har hatt bursdag, skal hennes og kjærestens gave til meg være at JEG skal få gifte meg med hennes kjæreste ! Hun sa at hun kunne ikke tenke seg en mer personlig gave, at jeg fortjente det, og at hun visste at jeg kom til å ta godt vare på ham! Og hva betyr dette, da?
Rapitap Skrevet 17. juli 2003 #11 Skrevet 17. juli 2003 Uhmm....at du muligens er redd for å miste veninnen din..? Er ikke helt sikker..... =)
Arwen Skrevet 17. juli 2003 #12 Skrevet 17. juli 2003 En kvinne med skjegg symboliserer ubehagelige ting ubehagwlige ting vil altså skje.. gruer meg allerede
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2003 #13 Skrevet 17. juli 2003 Har en tendens til å drømme at tennene mine er løse jeg... ikke noe behagelig drøm. Nå er de litt ujevne i størrelse og ingen perlerad så det er kanskje rett og slett derfor.. jeg liker dem ikke. Ellers har jeg oppdaget at når jeg våkner av mareritt, så ligger jeg bestandig på ryggen. Marerittene mine er forøvrig alltid psykiske mareritt, ubeskrivelig angst uten at jeg egentlig har noe å være redd for... annet enn en følelse av at noe er farlig for meg..... jeg våkner dødsredd og tør nesten ikke sove igjen, før jeg kommer på at det bare er å snu seg på siden så forsvinner det......
Livets datter Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #14 Skrevet 18. juli 2003 "Skjeve tenner betyr løgn eller liten selvrespekt. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ”problemer” med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt. Svelger du en tann vil du snart måtte innrømme du har sagt noe feil. Et gebiss betyr hjelp til å løse et problem. Utslitte eller ødelagte tenner betyr slutten på et forhold eller vennskap. Vonde tenner betyr familiekrangler. Blir tennene reparert vil du få gode nyheter. Blir de trekt vil du få en god mulighet når det gjelder investeringer. Løse tenner betyr at du har venner som du ikke kan stole på. Råtne tenner betyr helseproblemer. Pene tenner betyr lykke og fremgang. En tann som er lengre enn de andre symboliserer dårlige nyheter. Pusser du tenner vil du komme over det som har holdt deg tilbake. Bruker du en tannpirker eller pirker i tennene på andre måter, har du en falsk venn."
Livets datter Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #15 Skrevet 18. juli 2003 Hvis fødselen har noen forbindelse med dyr, betyr dette at noen som motarbeider deg vil bli slått. =) (*hehehe* - gulp! - :o ) =/ Takar da! =) "Et føll betyr gode nyheter"
Rapitap Skrevet 18. juli 2003 #16 Skrevet 18. juli 2003 hehehe...og det er gode nyheter at han vil bli slått? Var han en arsehole? =)
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2003 #17 Skrevet 18. juli 2003 "Løse tenner betyr at du har venner som du ikke kan stole på. ." Hah - stemmer ikke!! Jeg har en liten neve veldig gode venner, og de kan jeg absolutt stole på.....tror jeg da..?? :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå