Gå til innhold

Reflex parkdress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser barnas hus har reflex parkdress nå til 499.

Noen som har den, er dere isåfall fornøyde med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt den flere år på rad.

Er med andre ord fornød ;)

Skrevet

Har brukt den i 4 år, og fått masse skryt fra barnehagen. Eineste er at den ikke er slitesterk nok for den eldste, men så er det snakk om en meeeget aktiv unge ute også da. ;)

Skrevet

TR her, takk for svar. Så i reklameheftet fra barnas hus at de hadde en til 999 kr også, men skulle nå tro som dere sider også at den fra reflex er god. Gutten vår går ikke neda, så kommer vel ikke til å bli veldig slitt. Men må ha en lett utedress til han nå som det er vår:)

Men hva bruker man normalt å ha under slike dresser (kommer jo selvsagt an på hvor kaldt der en men) Tenker siden gutten min ikke går enda, så vil han kanskje bli veldig kald i stumpen om han foreks. sitter i sandkassen?

Skrevet
TR her, takk for svar. Så i reklameheftet fra barnas hus at de hadde en til 999 kr også, men skulle nå tro som dere sider også at den fra reflex er god. Gutten vår går ikke neda, så kommer vel ikke til å bli veldig slitt. Men må ha en lett utedress til han nå som det er vår:)

Men hva bruker man normalt å ha under slike dresser (kommer jo selvsagt an på hvor kaldt der en men) Tenker siden gutten min ikke går enda, så vil han kanskje bli veldig kald i stumpen om han foreks. sitter i sandkassen?

ull ull ull - tynt lag eller flere lag avhengig av temperatur.

Skrevet

Tenkte å bruke ullstrøpebukse innerst og så en lett joggebukse oppå der igjen om det er kaldt. Høres det greit ut eller forsvinner hele vitsen med ull da?

Skrevet

Ullstrømpebukse og joggebukse er fint det. Kanskje også en litt tykkere ullbukse i stedet for joggebukse om det er kaldt f.eks. om morgen.

Skrevet

Jeg har brukt Reflex-dress til gutten min i flere år nå, både vår- og vinterdress og er veldig fornøyd!!

Skrevet

Jeg sverger til Reflex parkdress og vinterdress + regntøy. Har hatt det flere år på rad og er utrolig godt fornøyd med disse klærne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...