Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Ser barnas hus har reflex parkdress nå til 499. Noen som har den, er dere isåfall fornøyde med den?
Ulrikke Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Vi har hatt den flere år på rad. Er med andre ord fornød
Lovis Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Har brukt den i 4 år, og fått masse skryt fra barnehagen. Eineste er at den ikke er slitesterk nok for den eldste, men så er det snakk om en meeeget aktiv unge ute også da.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 TR her, takk for svar. Så i reklameheftet fra barnas hus at de hadde en til 999 kr også, men skulle nå tro som dere sider også at den fra reflex er god. Gutten vår går ikke neda, så kommer vel ikke til å bli veldig slitt. Men må ha en lett utedress til han nå som det er vår:) Men hva bruker man normalt å ha under slike dresser (kommer jo selvsagt an på hvor kaldt der en men) Tenker siden gutten min ikke går enda, så vil han kanskje bli veldig kald i stumpen om han foreks. sitter i sandkassen?
Hermula Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 TR her, takk for svar. Så i reklameheftet fra barnas hus at de hadde en til 999 kr også, men skulle nå tro som dere sider også at den fra reflex er god. Gutten vår går ikke neda, så kommer vel ikke til å bli veldig slitt. Men må ha en lett utedress til han nå som det er vår:) Men hva bruker man normalt å ha under slike dresser (kommer jo selvsagt an på hvor kaldt der en men) Tenker siden gutten min ikke går enda, så vil han kanskje bli veldig kald i stumpen om han foreks. sitter i sandkassen? ull ull ull - tynt lag eller flere lag avhengig av temperatur.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Tenkte å bruke ullstrøpebukse innerst og så en lett joggebukse oppå der igjen om det er kaldt. Høres det greit ut eller forsvinner hele vitsen med ull da?
Lovis Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Ullstrømpebukse og joggebukse er fint det. Kanskje også en litt tykkere ullbukse i stedet for joggebukse om det er kaldt f.eks. om morgen.
Musemor Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Jeg har brukt Reflex-dress til gutten min i flere år nå, både vår- og vinterdress og er veldig fornøyd!!
Nasseline Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 Jeg sverger til Reflex parkdress og vinterdress + regntøy. Har hatt det flere år på rad og er utrolig godt fornøyd med disse klærne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå