Gjest Hun dumme Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Traff igjen en jeg gikk i klasse med på ungdomskolen for sirka en måned siden. Han har begynt å jobbe som ansatt på dagsenteret hvor jeg er bruker. Jeg var så forelska i han på ungdomskolen ,men jeg var klassens nerd og han likte meg ikke. Når hjeg møtte han igjen var han kjempehyggelig. På en pizzatur på byen som var satt i stand av senteret så sa jeg til han at jeg var forelska i han.han er gift og har barn da og det vet jeg.han svarte at han dessverre ikke følte det samme men at han syntes at jeg var grei og hyggelig og at det sikkert finnes noen til meg og.Jeg hadde drukket fem halvlitere når jeg røpet avstandsforelskelsen min.nå er jeg flau og har ikke vært på senteret på to uker.tør ikke å møte på han igjen.det er så flaut.Jeg tror jeg slutter der.Det er jeg litt lei meg for siden jeg likte meg så godt der.Hva skal jeg gjøre?
Frk Johansen Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Gå på sentret! Han har helt sikkert taushetsplikt og gjør ingenting av dette, kan godt hende han har hørt slikt før. Ikke la denne lille tabben ødelegge for din glede ved senteret!
Caramela Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Hev deg over det! Shit happens De fleste har tabba seg ut med litt alkohol innabords, been there - done that! Eneste som funker er å ikke bry seg, bare å tenke; jaja.. så dreit jeg meg ut der da, hva er det verste som kan skje om jeg ser han på senteret? Rødme? Ordner seg det skal du se For hans del er det jo bare et komplement! :D
Gjest Realitetsorientering Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Du er nok fortsatt en nerd. Har du vært på senteret enda da? Jeg synes også at du skal dra tilbake.Grunnen til at han var hyggelig mot deg var nok bare fordi han er ansatt der og plikter og behandle brukerne på en hyggelig måte.Betyr ikke at han har lyst på deg vet du. Han tenker nok det samme om deg som han gjorde på ungdomskolen. Hev deg over det og smil til verden.
DVSP Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Du er nok fortsatt en nerd. Har du vært på senteret enda da? Jeg synes også at du skal dra tilbake.Grunnen til at han var hyggelig mot deg var nok bare fordi han er ansatt der og plikter og behandle brukerne på en hyggelig måte.Betyr ikke at han har lyst på deg vet du. Han tenker nok det samme om deg som han gjorde på ungdomskolen. Hev deg over det og smil til verden. Du har ingenting å være flau over. Dersom det er en fyrbrytelse å fortelle et menneske at du en gang i tiden var forelsket i det så er det noe galt i samfunnet. Ro ned!
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Han er helt sikkert bare veldig smigret over det du sa til han. Gå på senteret og smil og lat som ingen ting. Dere har jo "gjort opp ved at han sa at han ikke var der hvor du var, så la det bare forsvinne av seg selv. Hvem vil vel ikke bli glad over å vite at noen liker en ekstra godt? Dette skal du ikke tenke på.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #7 Skrevet 25. april 2009 Ja, synes du skal gå på senteret. Flauheten vil gå over etter hvert. For han er ikke dette noe spesielt. Han ble sikkert litt smigret, og så har han nesten glemt det. Hvis du møter han og oppfører deg som ingenting har hendt, så kommer han etterhvert til å glemme det helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå