Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #1 Skrevet 16. juli 2003 Har begynt å bli litt lysbrun ellers på kroppen, men ikke på leggene. Jeg synes dette er veldig irriterende. Hva hjelper? Leggene ha vært like mye i solen som resten av kroppen :x Leste ett sted her inne at det hjelper med peeling, men det gar definitivt ikke hjulpet for meg. Innbiller meg at det har gjort det enda vanskligere å bli un der.. Tips anyone? (ikke selvbuning..)
Malou Skrevet 16. juli 2003 #2 Skrevet 16. juli 2003 Har desverre ingen mirakeltips annet enn selvbruner som du selv utelukker... Har du dårlig pigment på leggene så har du dårlig pigment på leggene. Har det selv jeg og løser det med selvbruner. Jennifer
Tigerpia Skrevet 16. juli 2003 #3 Skrevet 16. juli 2003 Ville nok også satset på selvbruning. En bra selvbruner gir fin og naturlig farge. En annen løsning er å kjøpe olje/krem e.l som hjelper pigmentene slik at du blir raskere brun og får en dypere farge. Disse selges ofte på solsentre.
Gjest lekebøll Skrevet 16. juli 2003 #4 Skrevet 16. juli 2003 Ehh, blir det ikke annerledes farge på leggene, da? Hvis man er naturlig solbrun ellers, og med selvbruner på leggene, mener jeg.
Tigerpia Skrevet 16. juli 2003 #5 Skrevet 16. juli 2003 Er man flink og peeler først og bruker en god selvbruner blir det et flott resultat. Viktig å passe på knær og ankler slik at det ikke blir skjolder
Gjest Vega Skrevet 16. juli 2003 #6 Skrevet 16. juli 2003 Peeling eller bruk av en grov vaskeklut i dusjen. Deretter godt med fuktighetskrem. Og tålmodighet. Når det først begynner å anta farge - går det raskere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå