Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Har dere ett sett regntøy i barnehagen og hjemme? Eller tar dere med dere alle klærne til og fra barnehagen hver dag?
Gjest Poker face Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 har regntøy i bhg og hjemme. jeg kommer nok ikke til å kjøpe ekstra sett neste gang. blir vel å ta med frem og tilbake. det vi har hjemme, blir ikke brukt. så da tar jeg med hjem tilfelle vi skal ut.
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 har regntøy i bhg og hjemme. jeg kommer nok ikke til å kjøpe ekstra sett neste gang. blir vel å ta med frem og tilbake. det vi har hjemme, blir ikke brukt. så da tar jeg med hjem tilfelle vi skal ut. Ok, takk for svaret Er du glad i husarbeid siden du har den "figuren" under hvert innlegg? )
Musemor Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Vi har regntøy både i barnehagen og hjemme. Synes det er stress å dra det fram og tilbake...
Susan Sto Helit Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Har "hovedsettet" i barnehagen, men har en ekstra regnbukse hjemme. (Pluss et sett som egentlig er for stort, men som brukes hjemme i "nødtilfeller". ) Har parkdress som uansett er helt vanntett, så det går fint å bruke den hjemme hvis det skulle trengs.
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Hei! Vi koser oss hjemme etter barnehagen. Blir aldri tid til å komme seg ut. Har derfor kun ett sett i barnehagen, som vi tar med hjem før helgen.
Caramba Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Vi har stort sett ett sett av regntøy og parkdress. Har en ekstra regnbukse hjemme, men vi bruker stort sett kun det ene settet. Må også nevne at bhg ligger 50 meter unna, så gutten vår går ofte hjem iført uteklærne han har hatt på seg i bhg. Dermed er det bare å leke videre hjemme litt hvis været er bra i samme antrekk. Veldig praktisk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå