Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Jeg og min kjære satt ute i finværet i går og nøt solen, men vi hadde på en måte ingenting spesielt å prate om så vi bare satt i stillhet. Vi har vært sammen i åtte år. Er det flere som har det som oss? At dere ikke alltid har noe å prate om, og at dere bare sitter i stillhet, eller prater dere om noe hele tiden? Hvis det er noe tema vi "kommer" på så kan vi snakke lenge, men vi kan også bare sitte uten å si noe.
Gjest Illiya Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Joda, sånn har vi det også, men det er helt greit
Gjest Flode Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Det å kunne være sammen, nyte stillheten, hverandre, livet, tryggheten og bare være uten å føle at man må snakke om noe er en av de tingene jeg setter pris på i forholdet til samboeren.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Jeg og min kjære satt ute i finværet i går og nøt solen, men vi hadde på en måte ingenting spesielt å prate om så vi bare satt i stillhet. Vi har vært sammen i åtte år. Er det flere som har det som oss? At dere ikke alltid har noe å prate om, og at dere bare sitter i stillhet, eller prater dere om noe hele tiden? Hvis det er noe tema vi "kommer" på så kan vi snakke lenge, men vi kan også bare sitte uten å si noe. Det å kunne nyte en annens nærvær uten å måtte bruke ord hele tiden, vil jeg se på som veldig spesielt. Spesielt på en positiv måte altså; avslappet og trygt. Så lenge dere snakker sammen ellers, så er det godt å være stille sammen også
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Takk for svar dere Det var godt å høre, da er jeg veldig fornøyd med at vi bare kan sitte stille sammen og kose oss uten å truge snakke! Nå ser jeg det som en ikke verbal spesiell ting vi har sammen :D
I Grosny Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Takk for svar dere Det var godt å høre, da er jeg veldig fornøyd med at vi bare kan sitte stille sammen og kose oss uten å truge snakke! Nå ser jeg det som en ikke verbal spesiell ting vi har sammen :D Nå er jeg i nytt forhold da, men å nyte stillheten med min kjære er godt. Men jeg klarer ikke å holde fingrene unna henne. Hvis vi spiser, så spiser jeg fort slik at hendene fortere kan bli ledig til å kjærtegne henne.
*Numi* Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 Enig i det! Prating er vel og bra, men det å kunne nyte hverandres selskap i stillhet er gull verdt. Og noe jeg tror er viktig for at forholdet skal kunne vare.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Er helt enig. Vi har vært sammen i 9 år og har det også slik. Herligt!!
Gjest gjest E Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Vi har vært sammen i 3,5 år (samboere i 2,5 år) og vi har det også sånn. Problemet mitt er ofte at han vil vi skal prate mer sammen,( diskutere diverse aktuelle ting) og jeg kommer ikke på ting å prate om, så sliter litt der.... Men ellers så nyter vi stillehet sammen også da....godt en gang i blant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå