Gå til innhold

Bremen

Gjest SmallTalk

Anbefalte innlegg

Gjest SmallTalk

Jeg og samboeren ender mest sannsynlig opp med en weekend i Bremen i sommer. Er det noen som har vært der som kan fortelle litt om Bremen som by, og hva man kan se og gjøre der? Samt shoppingmuligheter og restaurantanbefalinger. :)

Tar gjerne imot hotellanbefalinger, også. Har sett litt på Swiss hotel am Wall, noen som har erfaring med dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi overnatta en natt der nå nylig, hadde dessverre ikke tid til å utforske byen i noen særlig grad. Men hotellet vi bodde på var igrunn ganske bra, så det vil jeg anbefale :) RAMADA Überseehotel Bremen - bra frokost, hyggelige folk, greie rom, god seng og (etter det lille jeg fikk sett) god beliggenhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Gjest

Hei! Vi har bodd på Swiss hotell for noen måneder siden og skal tilbake til Bremen til helgen. Swisshotellet i Bremen er knallbra og frokosten enestående. Swisshotellet ligger også veldig sentralt i forhold til sentrum. Perfekt by, kan absolutt anbefales på det varmeste. Nydelig ved juletider spesielt, men også ellers i året. ved juletider er det fantastiske boder der og hele veien på gaten selges gløgg med mye sprit oppi. Det er et morsomt kulturelt innslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...