Gå til innhold

Da har jeg klart det..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Unhappy_*
Skrevet

Jupp..2 måneder siden bruddet og jeg har klart å holde meg unna han, har ikke tatt noen form for kontakt og det har endt med at han har kontaktet meg og sagt at han savner å prate med meg, men jeg har sagt jeg trenger tid og avstand for å komme over han. Jeg dro til og med til andre siden av jorda for for å komme over han, rotet med en annen fyr og hva er det første jeg gjør når jeg kommer hjem? Jo jeg sender han fyllemeldinger drita full og det ender med at jeg setter meg i en taxi hjem til han og vi ender i senga sammen. Hvor dum var jeg? Hadde den verste fylleangsten etterpå, jeg vet det er sånt som skjer, men jeg var så stolt som hadde klart å holde meg unna han! Huff..jeg klarte virkelig å fucke opp for meg selv der.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Det der er sånn som de fleste slumper borti å gjøre. Kommer til å gå så fint, atte.

Skrevet

Ikke vær så streng med deg selv da :) Det tar tid å komme over eksen :klemmer:

Skrevet

Huff da. Det er sånt som kan skje, men det er ikke gøy. Det som er fint er at du starter ikke på scratch igjen når det gjelder å komme over han. Du fortsetter prosessen fra der du var. Helt sant! Fortsett det gode arbeidet med å komme over han. Du har vært kjempeflink:)

Gjest Gjest_Unhappy_*
Skrevet

takk for svar=) Jeg får jo høre at jeg ikke burde være så hard mot meg selv. Tenkte bare at alt jeg har "jobbet" for nå har gått i dass, følte liksom jeg hadde litt overtaket. Men men, shit happens.

Gjest Minniemus
Skrevet

Er det så ille da? Hvis du faktisk er begynt å komme over han er det jo ikke det verste?

Er godt med litt nærhet av og til, så lenge du klarer å skille det som har skjedd med det som skal skje framover...?

Gjest Gjest_Unhappy_*
Skrevet

Jeg klarer på en måte det, vil egentlig ikke ha han tilbake, men har savnet han litt ekstra etter den kvelden. Er jo greit med litt sengekos da=P Er bare redd jeg får tilbakefall, også tenker jeg for mye på hva han tenker om meg nå. For jeg har vært så flink å holde meg unna og nå tenker han kanskje at han har meg rundt lillefingeren igjen? Men nei, sååååå ille er det ikke.

Gjest Gjest_fisken_*
Skrevet

Slapp av. Man har lov én gang :)

Skrevet

Jeg tenkte at de kunne jo ikke skade, men når det hadde pågått lengere enn et halvt år etter bruddet, så jeg at det skadet meg BIG TIME!!!

En gang er ikke noe stress, men la det være med det.. Du høres veldig konstruktiv ut i bearbeidingen ellers, så jeg er ikke så bekymret for deg.

Stå på!

Gjest Gjest_Unhappy_*
Skrevet

I know..jeg klarer bare ikke riste av meg den ekle følelsen jeg får innimellom. Vi har jo bestemt oss for å være venner, men det funker ikke på den måten. Samtidig så savner jeg han enormt så det var utrolig digg at han holdt rundt meg igjen osv. Jeg føler jeg bare forvirrer meg selv mer, også er jeg veldig flink til å gjøre ting mer komplisert enn de egentlig er..

Gjest heidrun
Skrevet
I know..jeg klarer bare ikke riste av meg den ekle følelsen jeg får innimellom. Vi har jo bestemt oss for å være venner, men det funker ikke på den måten. Samtidig så savner jeg han enormt så det var utrolig digg at han holdt rundt meg igjen osv. Jeg føler jeg bare forvirrer meg selv mer, også er jeg veldig flink til å gjøre ting mer komplisert enn de egentlig er..

Been there, done that. Vi kuttet kontakten 100%. Det er det smarteste (men også noe av det vondeste) jeg har gjort. Ellers hadde jeg aldri fått ryddet plass i hodet til min nåværende, fantastiske mann!

Skrevet

Velkommen i klubben, men la det bli med den ene gangen, og venner?? Glem det! Bryt helt, men hils høflig på han om dere tilfeldigvis treffes.

Gjest Gjest_Unhappy_*
Skrevet

Hørt den før.."bryt kontakten", men jeg klarer det bare ikke!! Argh, klarte maks 2 måneder liksom. Men skal ikke ta noe kontakt nå, skal PRØVE virkelig å holde meg unna..

Gjest heidrun
Skrevet
Hørt den før.."bryt kontakten", men jeg klarer det bare ikke!! Argh, klarte maks 2 måneder liksom. Men skal ikke ta noe kontakt nå, skal PRØVE virkelig å holde meg unna..

Du kan klare det! Prøv å se på det som en avhengighet som du skal bli kvitt. Lær av røyke-stopperene. Ta en dag av gangen. Distraher deg selv. Om nødvendig, fjern deg fra risiko-situasjonene.

Lykke til!

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hvordan var det når dere våknet da? Oppførte dere dere som kjærester eller var det pinlig ?

Har han ingen følelser for deg lengre? Hvor lenge var dere sammen?

Trenger litt mer info for å gi tips ;)

Gjest Gjest_Unhappy_*
Skrevet
Hvordan var det når dere våknet da? Oppførte dere dere som kjærester eller var det pinlig ?

Har han ingen følelser for deg lengre? Hvor lenge var dere sammen?

Trenger litt mer info for å gi tips ;)

Vel..han skulle på jobb kl 7 om morningen og da jeg våknet sa jeg at jeg hadde fylleangst, han sa "sov videre du", så kysset han meg på kinnet før han dro. Vi var sammen i 1 1/2 år, bestevenner før vi ble sammen. Jeg husker ikke alt vi snakket om før vi hadde sex=P Var ganske full, men jeg sa jeg savnet bestevennen min og da sa han at han savnet meg og, men han hadde gitt meg avstand sa han(for det var det jeg ba om) også sa han at jeg fortsatt var bestevenninna hans. Også sa jeg etter vi hadde hatt sex at det var sikkert bare et knull for deg men.. Da sa han selvfølgelig var det ikke det, men jeg kjenner gutter, de kan ha sex uten absolutt noen føelelser. Jeg skal ikke lyve og si det var sex uten følelser fra min side, for jeg har fortsatt følelser for han.

Men på den andre siden vil jeg ikke gå tilbake dit jeg var for jeg mistet meg selv helt med han, han nedprioriterte meg da vi var sammen, vi så hverandre maks 1 gang i uka, han var utro mot meg med eksen og jeg følte jeg konstant usikker ang forholdet så sånn sett så har jeg det myyye bedre uten han, men hvorfor fortsetter jeg å oppsøke slike situasjoner da? Noen som kan analysere meg litt..det er kompliserte greier. Jeg vet ikke om han har følelser for meg lenger, han ville jo være alene, derfor ble det slutt, også var jeg jo ikke lykkelig med han når ting var som de var..så ja.

Skrevet

En gang er ikke så farlig!

Once is an accident, twice is foolish, three times is a habit :fnise:

Gjest Gjest_Unhappy_*
Skrevet
En gang er ikke så farlig!

Once is an accident, twice is foolish, three times is a habit :fnise:

hehe, du sier noe der! jeg vet seriøst ikke hva det er med han..jeg er utrolig svak for han, trodde ikke det var mulig og være så head over heels ovenfor noen.

Skrevet

Jeg har enda sex med eksen og det er 1 1/2 år siden det ble slutt. Han har dame i tilleg. Jada.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...