Gå til innhold

Slutt å sitere laaaange innlegg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

AAAARGH!!!! :frustrert:

Er så irriterende når folk siterer laaaaaaange innlegg for å legge til én setning som svar på bunnen!!! :murvegg:

Sluttopp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AAAARGH!!!! :frustrert:

Er så irriterende når folk siterer laaaaaaange innlegg for å legge til én setning som svar på bunnen!!! :murvegg:

Sluttopp!!

Hæ?

;)

Skrevet

SÅ enig, har tenkt på akkurat det samme. Førstemann som svarer i en tråd siterer hele det laaaaange startinnlegget... scroll, scroll... Så gjør nestemann det samme, og så flere andre nedover... Jepp, slutt med det!

Skrevet
SÅ enig, har tenkt på akkurat det samme. Førstemann som svarer i en tråd siterer hele det laaaaange startinnlegget... scroll, scroll... Så gjør nestemann det samme, og så flere andre nedover... Jepp, slutt med det!

Ja! Irriterer meg at selv førstemann som svarer må sitere hele innlegget! Det er rimelig innlysende hvem vedkommende svarer!

Så mye man skal irritere seg over. :fnise:

Skrevet

jepp, det er irriterende..

Men også veldig irriterende når veldig gamle tråder blir skrevet i og så er det eneste som er "nytt" er at en gjest har sitert førsteinnlegget uten å skrive noe kommentar..

Dette har jeg sett flere ganger på tråder som er flere år gamle :P

Skrevet

Enig med trådstarter - er det spesielle utsagn i et innlegg man vil sitere, så fjern resten. Vil man bifalle et helt langt innlegg, så siter, fjern innholdet i sitatet, evt erstatt det med snipp-snipp eller [...] og legg til egen kommentar under.

Det er så sinnsykt irriterende å måtte sitte og scrolle i evigheter... det hender jeg går ut av tråden i ren irritasjon uten å lese ferdig, langt mindre kommentere.

Det skal sies at jeg kjeder meg lett.

Skrevet

Helt enig!

Har irritert meg over de maaaange ganger.

Skrevet

Og gjester kan godt slutte å sitere innlegg uten å legge til noe selv.

Skrevet

Det er da ikke bare gjester som siterer uten å legge til noe. Dette har jeg sett mange ganger, og jeg antar det skyldes at folk har trykket på knappen for tidlig, eller noe. Enkelte ganger har folk lagt til tekst inne i quoten, sånn at det ikke er så lett å se.

Skrevet

Når vi er inne på irritasjonsmomenter i tråder her. Det er en del herlige tråder av typen "dumme ting som kunder/butikkansatte sier," "kommentarer under hyrdestunden" og lignende. Så ser jeg at det er kommet nye innlegg, og går med forventning inn i tråden, jippi.

Men der er det bare en rekke brukere med frasen *mine innlegg*... Og skuffet lusket man ut igjen... :ler:

Skrevet
Når vi er inne på irritasjonsmomenter i tråder her. Det er en del herlige tråder av typen "dumme ting som kunder/butikkansatte sier," "kommentarer under hyrdestunden" og lignende. Så ser jeg at det er kommet nye innlegg, og går med forventning inn i tråden, jippi.

Men der er det bare en rekke brukere med frasen *mine innlegg*... Og skuffet lusket man ut igjen... :ler:

:ler: Helt enig!!

Gjest LanaLane
Skrevet

dette er de to tingene jeg irriterer meg over også, trodde jeg var den eneste!

Skrevet
dette er de to tingene jeg irriterer meg over også, trodde jeg var den eneste!

Hehe, neida, velkommen i klubben!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...