Gå til innhold

Hvor mange kirkeprogram ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg bare lurte på hvor mange kirke programm har dere tenkt til å trykke opp? Jeg skal lage kirkeprogramm selv, det kommer ca 60 gjester. Men kirken er jo åpen for alle, og jeg har hørt om flere som sier de vil komme å se på ? Tror dere 20 ekstra vil holde? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har omtrent samme antall gjester....men vil jo ha nok til de som hjelper(kor), tror ikke det blir noen som kommer for å se i kirken fordi den er opp ved fjellet, men eg har tenkt å lage 10 ekstra, så da lurer eg på om det holder hos deg med 20 ekstra. De som kommer bare for å se kan jo dele og sånn da!

Skrevet

Hvis dere printer på vanlig ark, og det ikke koster mange kronene pr. ark, så ville jeg bare kjørt på med 40-50 ekstra :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Ha noen (20-30?) i bakhånd. Har vært i vielser der de har gått tom...Kjedelig for dem som kommer sist og ikke får og utrolig vanskelig situasjon for dem som deler dem ut. At folk skal se 2 og 2 er en dårlig løsning...Husk at også prest,organist,kirketjener etc også gjerne trenger program...

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei dere. Vi driver med det akkurat nå. Vi har 100 inviterte gjester, da vi plusser på 50stk kirkeprogram. =) Det holder

Gjest Gjest
Skrevet

Vi hadde også 100 gjester og 50 ekstra kirkeprogram. Det ble noen til overs, men det var bra å ha i ettertid, for mange av våre nærmeste hadde rotet bort sine og spurte om vi hadde noen program til overs, for de ville ta vare på sine. De ba oss også om ekstra kopier av sangheftene/middagsprogrammet. De hadde ikke tatt vare på dem der og da, og vi hadde ikke regnet med at vi måtte lage så mange ekstra til forespørsler i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...