Lovis Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Da jeg var liten, leste jeg en serie om en liten pike. Innbiller meg at den heter Gullhår eller noe slikt. Noen som aner hva jeg snakker om? Bøkene var mindre enn vanlige bøken, og lettleste. Har en jente som holder på å knekke lesekoden, og tenkte at desse ville være fine til henne.
MellonCollie Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 (endret) Jeg tror kanskje det var en serie om Gulltopp som jeg leste av den typen du beskriver. Kanskje det er den du tenker på? Nå må jeg google litt her, husker det bare vagt Edit: Jeg fant, jeg fant Endret 20. april 2009 av MellonCollie
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 http://www.aktivinformasjon.no/bokhyllen/i.../gulltopp04.jpg
Lovis Skrevet 20. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2009 (endret) Ja! Og jeg fant en brukthandel på nett som hadde bøkene Så nå kommer det 3 stk i posten til storejenta. Ops, vi fant visst den samme bokhandelen Endret 20. april 2009 av Lovis
Gjest *Mim* Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Er ikke Gulltopp-bøkene litt krevende hvis hun ikke har lært seg å lese skikkelig ennå? Dere kan jo bytte på å lese litt om det går sakte. Ta en tur på biblioteket eller i bokhandlen, det er mange fine, lettleste bøker!
Arwen Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Ååå, jeg leste gulltopp før jeg begynte på skolen rett etter jeg lærte meg å lese. Skikkelig koselige bøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå