Gjest Gjest_LM_* Skrevet 3. juni 2009 #21 Skrevet 3. juni 2009 Nei så kjedeli da!! Jeg tror helt sikkert at de har det koslig innvendig, spesielt rundt vielser kan det jo pyntes med både blomster og lys. (Å skulle det nå se helt trist ut, så er jo vielsen over på 45 minutter og du ser sikkert kun på mannen din den tiden dere er der uansett )
Gjest Gjest_LM_* Skrevet 26. august 2009 #22 Skrevet 26. august 2009 Gjest-Monica: Nå begynner det jo å nærme seg kraftig for oss :-) Hvordan ligger du an med alt? Blir dere mange gjester, og hvor har dere festen?
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 26. august 2009 #23 Skrevet 26. august 2009 Det nærmer seg med stormskritt!! Vi reiser nedover til tirsdag, 1 september. Jeg tar det helt rolig med det som skal skje der nede, kirken er i orden, mangler bare å få brent cd'en med alle sangene og innmarsjen. Restauranten er stort sett i orden, det er vår 'stamrestaurant' der nede, så vi sa ifra i mai at vi kom den dagen. Men vi kommer jo til å spise der en del i uken før vielsen, så vi kan jo planlegge med dem da. Restauranten ligger i Alcudia, hvor vi skal bo, og heter El Toro. Blomsterbuketten er bestilt, men glemte knapphullsblomstene. De får jeg kjøre bort og bestille når vi kommer ned. Vi blir sannsynligvis 13 personer som reiser, dette inkluderer forhåpentligvis søster, som er frisør, så jeg ikke trenger å tenke mer på det. Det er verre med festen vi skal ha når vi kommer hjem, den føler jeg henger mer i luften... Og hva med deg? Hvordan går det med planlegging og nerver?
Gjest Gjest_LM_* Skrevet 26. august 2009 #24 Skrevet 26. august 2009 Det går kjempebra, både med planlegging og nerver. Har fått så utrolig god hjelp og service, både av hotellet vårt, restauranten, kirken og planleggeren. Så dette blir veldig, veldig fint. Vi mangler også å brenne selve cd-platen med musikken. Hvilke sanger skal dere ha?
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 26. august 2009 #25 Skrevet 26. august 2009 Så bra! Hvor skal dere bo og hvor skal dere feire? Vi skal ha 'Mitt hjerte er ditt' som innmarsj, 'Det er så yndig at følges ad' og *Guds godhet sang i sinnet' som salmer, og 'Så skimrande var aldrig havet' og 'Fordi jeg elsker deg' som sanger. 'Så skimrande...' som allsang og 'Fordi jeg elsker deg' som min sang til min forlovede, hemmelig frem til den blir spilt :-) Dere da?
Gjest Gjest_LM_* Skrevet 27. august 2009 #26 Skrevet 27. august 2009 Det blir nok utrolig vakkert!! Vi har valgt veeeldig utradisjonelt, men kirken hadde ingenting i mot det. Og sermonien blir jo veldig personlig for oss da. Inngangs-sang er Elvis Presley med "Can't help falling in love", under vielsen har vi "Den finast eg veit" med Hellbillies og "Aks av gull" med Kjell Inge Torgersen. Og ut skal vi ha Barry White med "My first, my last, my everything". Litt sånn på gøy. Vi har middagen i Calvia, på en restaurant som heter Sant Juan, og bryllupsfesten har vi på hotellet der vi bor, Son Boronat, i Palma Nova. Vi blir 32 totalt, med oss. Masse lykke til der nede, og til lykke med den store dagen!!
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 27. august 2009 #27 Skrevet 27. august 2009 Tusen takk!! Og det samme til dere!
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 13. september 2009 #28 Skrevet 13. september 2009 Da var dagen over... Vi hadde en fantastisk dag, og må jo bare fortelle at vi lånte cd'en deres, og hadde Elvis-låten som utmarsj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå