Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Vil dere kalle det å være aktiv på diskusjonsforum for en hobby, på linje med f.eks å lese bøker, se filmer, trene, strikke eller hva det måtte være?
Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Og en ting til... er det en stueren hobby, eller noe en ikke snakker høyt om?
Gjest Christabelle Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Jeg tilbringer mye tid her, men kaller det ikke hobbyen min. Stuerent? Ja, samboeren min vet at jeg har en shoppingdagbok her. Hvis jeg snakker med andre, kan jeg si at "jeg så på et diskusjonsforum at .."
Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Jeg pleier ikke fortelle folk jeg kjenner at jeg er aktiv på flere diskusjonforum, mannen min vet det da men det interesserer han ikke uansett. Er redd de skal gå å sniktitte på hva jeg skriver :gjeiper: Jeg skriver som regel som uregistrert da, er fast bruker men passer på å ikke skrive ting jeg ikke vil andre skal vite om meg med brukernavn (har brent meg litt på å være for personlig før). For meg er det en form for en hobby.
Gjest Wacmoc Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Er vel en hobby. Sitter her når jeg er hjemme og har tid med tven på. Kjæresten er den som vet at jeg er her, vil ha "det i fred" og om det er noen jeg kjenner her inne vil jeg ikke vite det da jeg kommer til å kutte det ut om det er det. Er et "fristed" for meg. Kan som christabelle si at jeg så det og det på et forum, men sier aldri hvem forum.. Har vært medlem i samtlige forum tidligere, men ikke nå lenger av forskjellige grunner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå