Gjest Complex Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Noen som vet?? Leitet masse, er det andre navn på saccosekk kanskje?
Gjest Elastica Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Må du ha den gode gamle saccosekken, eller kan Fat boy være et alternativ?
Gjest Elfrida Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 http://homeinterior.no/images/slideshow_stoler/index.htm Dette er en interiørbutikk helt øverst på Grünerløkka som jeg innimellom er innom. Sist jeg var der var den utstilt i lyseblå.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Vi kjøpte rett før påske på Skeidar på Skjetten. De hadde flere forskjellige stoff på dem.
Gjest Complex Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Den i oslo er litt uaktuelt da jeg bor 8 timer unna.. Skal sjekke på skeidar Tusen takk alle 3
Serina Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Sacco-sekken ble produsert av Ekornes og den produseres ikke lenger. Så hvis det er den du er på jakt etter, så leter du forgjeves. Det ble laget altfor mange billige kopier av denne sacco-sekken så Ekornes tjente ikke penger på den lenger. Og da sluttet de å lage den. Muligens så ble navnet "sacco" solgt og produksjonen flyttet til utlandet, men det er jeg litt usikker på. Kopier av denne finnes på LIVING, Møbel-ringen, Skeidar, Bohus og sikkert diverse leketøysforetninger med forskjellig barne-motiv på.
Serina Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Må du ha den gode gamle saccosekken, eller kan Fat boy være et alternativ? Fat-boy er en større og hardere sekk en Sacco, men mye tøffere, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå