Ada=) Skrevet 18. april 2002 #1 Skrevet 18. april 2002 Hei! min mor har bedt meg om hjelp til å finne en kjole (lang, kan godt være to-delt) til bryllupet -og det er IKKE lett! Hun er 43 år, bruker str 40, og vil ikke ha bare overarmer. Kjøpe/leie -alt er av interesse -uansett pris. Jeg aner ikke hvor vi skal begynne, og det gjør ikke hun heller. -hun liker ikke klær som er "kjærringaktige", og hun har til daglig en veldig smart stil, men hvor har de flotte selskapsklær til en voksen kvinne??? Håper på mange gode råd til butikker i Oslo-området!!!
Gjest Lea Skrevet 20. april 2002 #3 Skrevet 20. april 2002 Vivikes har masse smarte klær til voksne damer. Min mor handler ofte der og det virker som din mor har nogenlunde samme stil. Vet faktisk ikke hva de har av selskapsklær, men jeg regner med at de har noe som kan passe. På Gunerius er det også en butikk som heter Dollarosa som har masse selskapstøy!12
Niso Skrevet 21. april 2002 #4 Skrevet 21. april 2002 De fleste brudesalonger har vel et utvalg selskapskjoler. Ring rundt og spør om de har noe som passer i størrelse og snitt til det moren din ønsker. Ellers er det jo en rekke "finere" dameklær-forretninger rundtomkring som har slikt. På Sandvika Storsenter vil jeg tro du kan finne noe for eks. (hvis dere holder til i Oslo-området). Eller hva med Mitt Skattkammer i Oslo?
Gjest Sunflower Skrevet 21. april 2002 #5 Skrevet 21. april 2002 Prøv butikken Primo. Denne lå tidligere i Slottspassasjen i Oslo, men er nå flyttet rett rundt hjørnet fra Slottspassasjen (vis a vis Steen og Strøm). Masse flotte kjoler til alle selskapelige anledninger!! Det er forresten noen flotte kjoler igjen i de samme lokalene som Primo tidligere lå! (Var der senest i går, men høret rykter om at de skulle legge ned)
Ada=) Skrevet 21. april 2002 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2002 Hei! Tror ikke hun kan satse på å sy selv, dessverre. Takk for mange konkrete forslag! Vi kommer til å ta runden Og det er kjempefint å ha noen punkter på løypa allerede nå! Det er jo så mye snakk om bruden kjole osv, men det er ikke så lett for foreldrene heller, hvis de ikke skal ha bunad, da. klemmer fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå