Kamikatze Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 (endret) Hei. Trenger ny jobbtelefon, og kikker på Sony Ericsson C902 og W902. Hovedkriteriene er - kraftig ringelyd - greie "gammeldagse" (helst ikke for små) knapper, som kan treffes uten å file neglen spiss. (krafseskjerm er utelukket). Knappene kan med fordel være flate. Synes det er noe herk med sms på avrundede som på gamle K700i. - må være litt robust - må ha et noenlunde greit kamera - fm-radio? jatakk, gjerne - plass til musikk, lydbok, språkkurs er heller ikke å forakte - bør kunne lades fra USB-kontakt - bør kunne ringes med - brukes mest ute og i trafikkstøy De to jeg nevner er ganske like, også prismessig (2-3000). Det er en grei prisgruppe, synes jeg. Andre telefoner vurderes. Jeg vet blant annet at Samsung har en grei robust sak, og er åpen for forslag. Sånn som høyhastighets-3G, GPS, blåtann, epostklient og annet stasj er kjekt om det følger med på kjøpet, men er ikke høyt prioritert. Smarttelefoner blir for dyre og kompliserte, når de primært skal brukes til å ringe beskjeder frem og tilbake, fort og sikkert. Noen ganger er det viktig at beskjeden kommer fram hurtig, uten å måtte styre med menyer og kloreskjermer som ikke liker morgenkulda eller en regndråpe uten å ta pause. Har du forslag til andre aktuelle telefoner? Eller har du gjort deg erfaringer med de jeg nevner? Endret 20. april 2009 av Kamikatze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå