Gå til innhold

Friends på Xbox LIVE

Anbefalte innlegg

Gjest spiller littegrann
Skrevet

Hei, jeg lurer på om det er vanlig å legge til "alle" som spør om å bli venn på Xbox? Er litt voksen, og i tillegg dame, så jeg har dessverre ekstremt få venninner som spiller dataspill. Og jeg har stort sett kun jentevenner. Men jeg får av og til forespørsler fra fremmede om jeg vil legge de til som venn, og jeg er såpass ny i min nye Xbox 360 at jeg aner ikke hva "etiketten" er. Da jeg nylig lette etter svar på noe spørsmål rundt et spill på ulike forum, så merket jeg at det var jo flere som spurte om noen kunne legge til de som venn. Så er det vanlig å legge til hvem som helst eller er det vanlig å legge til kun venner fra RL?

Er ikke redd for å "prate" med fremmede, men orker ikke å legge de til, hvis det sees på som at jeg er åpen for sex og så blir det bare slik travel nettflørt fra ende til annen..

Kan selvfølgelig hende at disse fyrene som vil adde meg er samboer til noen venninner eller noen perifere guttevenner... men da kan de jo vel si ifra IRL om hvorfor jeg ikke adder de. Helt umulig å si på spillenavn om det er noen jeg kjenner. For jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å adde enhver fremmed som spør, med tanke på aggressiv flørting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det ganske likt deg, jeg er jente og har vel ingen venner som spiller xbox... :fnise:

De jeg har på vennelisten min er kompiser av typen for det meste, hender jeg spiller med dem sammen med samboeren min, kommer ann på hvem sin profil vi er på=) men jeg sier stort sett nei til alle som spør om å legge meg til. Men det hender jo at jeg sier ja hvis jeg har funnet en som er gøy å spille live med sånn at jeg kan spille med h*n i fremtiden. Jeg har hele 7 stk på listen min :fnise:

Jeg har ikke noe størt behov for mange "venner" på xboxen, har nok med de kompisene til typen som jeg egentlig ikke kjenner så godt :fnise:

Skrevet

Jeg legger ingen jeg ikke kjenner til vennelisten min. Har også måttet slette en rekke bekjente som maste om å spille sammen hver eneste gang jeg logget på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...