Gå til innhold

Hvilke temafarver har dere?

Anbefalte innlegg

Gjest La Guapa
Skrevet

:lol:

Nyskjerrig, jeg.

Lurer på hvilke farver dere har valgt.

Vi har creme, champagne, blek rosa og hvitt.

På:

Invitasjoner, bordkort og menyer.Med sløyfe i hvitt

Engangskamera ( skjært ut selv av samme papiret som i menyene mm. og tok av det gamle papp-trekket på kameraene)

Satte på klistremerke med "bryllup" på, samme som i innbydelsene.

Samt en liten forklaring om blitsen i samme skrift som på menyer mm.

Kjolen.Samme farver.Champagne og dus-rosa.

Kaken: samme farver med marsipanroser de har laget etter farvene i invitasjonene.

Ville ha en spesiell en og får en som er laget etter bilde fra et engelsk bryllupsblad.

Det er kake i 4. etg og mellom der er det 150 roser.Slik blir kaken 7 etg. med sukkerpasta istedenfor marsipan.

Ellers har jeg laget pynt til vinduene i salen vi spiser i.

Kjøpte esker på Rema.Det kostet 20,- kroner for tre stk. til å sette oppå hverandre.

Stor,medium liten.

Pakket dem inn i samme farver som innbydelsene.En farve for hver eske.Satte dem oppå hverandre og

knytet dem sammen med hvite silkebånd.

Limte fast fem kunstige roser i samme farve som de ekte på toppen.

Klippet båndene skrått et stykke ned.

De ble dødslekre og kostet meg ca. 25 kroner stykket.Laget 6 stk.

Har dere noen tips?

Bruke forresten de samme falske rosene og silkebåndene til å pynte kurven risposene ligger i.

Fant champagnefarvet tyll og knyttet igjen med tynne blekrosa bånd.

De ble flotte.

Skriv da........

:D Klemmer fra La Guapa

Videoannonse
Annonse
Gjest Helenius
Skrevet

Vi har ikke noe fargetema utover invitasjonene og bordkortene, der det bl.a. er et stripete papir:

* grønt

* lime

* lys blå

* hvit

* blåturkis

* brunt

Ellers går pynten (i den grad vi har noe særlig pynt) stort sett i hvitt og grønt. Tror vi satser på blomster i hvitt og lime og evt. noen lyseblå, da jeg ikke har klart å oppdrive blomster i blåturkis.

Åja, og så sørget vi for at kapellet går i hvitt, lys blått og med blåturkise benker... :Hehe::Hehe::Hehe:

(eller, vel, det var mer tilfeldig, for å være ærlig.)

Skrevet

Vi var ikke så nøye på dette med farger egentlig, og ingen hadde lagt merke til det uansett. Men de aller fleste fargene våre gikk i hvitt, gull, grønt, gul-oransj (og liknende farger).

-Invitasjonene var i gull og hvitt

-På sangheftene ved bordet hadde vi sløyfebånd med gull og grønt. Det samme sløyfebåndene var på telysestakene på bordet.

-Skålene til bordekorasjonene var i gull

-Holderene til tannpirkerene var i gull

-"Vasen" til brudebuketten var i gull

-Alle blomstene gikk i gul og oransj + grønt

Hos oss var det mer et tema at alle ting vi hadde printet ut i forbinelse med bryllupet var med såkalte "brente kanter". Hva jeg mener med det kan man se på bildene av invitasjonene (linken over i innlegget). dette brukte vi ofte og det ble veldig stilig.

Gjest La Guapa
Skrevet

:D :hoho::hoho:

Jeg har selvfølgelig også sørget for å få malt om festlokalene og opptrekking av alle stoler i rosa!!!

Forloveren min skal farve håret blekrosa og mannen min skal ha champagnefarvet boxershorts med hvite sløyfer!

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

La Guapa.Bridezilla?

Skrevet

Alle våre trykksaker er i creme og gull.

• Invitasjoner

Kirkeprogram

Sanghefte

Barkart

Takkekort

• Blomster i kirken og i selskapslokalet, samt min brudebukett, brudepikenes buketter og to knappehullsblomster er i hvitt og grønt.

Det er Tigergutt som er ansvarlig, men jeg håper på hvite roser, orkideer og eføy! :D

Skrevet

Ikke hundre prosent avgjort, men vi går for burgunder, champagne/crème og gull. De samme fargene vil da gå igjen i trykksaker, bordpynt, brudebuketten og andre blomster og kanskje også på bryllupskaka?

Skrevet

Lilla og hvitt og litt sølv. Fint syns vi :D

Gjest Tabby
Skrevet

Vi har ikke begynt å gjøre noe ferdig vi da, men fargene vi går ut i fra er blått, grønt og hvitt.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Vi brukte fargene kremhvitt og rødt.

Minnie

Skrevet

Vi har himmelblå, hvitt og sølv. Jeg har blått i kjolen min, så derfor blå.

Skrevet

Vi har noe sånt som cremehvitt, burgunder og gull. I tillegg regner jeg med at det blir noe grønt i blomsteroppsatsene. Jeg har ikke sett dem ennå....

Skrevet

Vi bruker fargene kremhvitt og mørkerødt.

Marilla

Skrevet

Vi skal ha off-white, grønt og ulike lilla nyanser.

Skrevet

Vi hadde helt tilfeldig rosa. Så brukte vi lys gult og bittelitt blått pluss hvitt, fordi det passer til rosa. Det må sies at vi egentlig ikke hadde noen temafarge, det bare ble sånn.

Gjest Anonymous
Skrevet

Siden brudekjolen min er i elfenben (kremhvitt..?) og mørkerød, har vi valgt disse fargene..

Gjest Pudding
Skrevet

Vi har ikke bestemt oss enda, men jeg synes himmelblått, hvitt og sølv som Imax skal ha høres veldig fint ut!

Gjest millo
Skrevet

Kvitt og sølv, i tillegg til ein del grønt i borddekorasjonane.

Dette for å passe med mannen min sin kilt som har grøn som "bakgrunnsfarge". Brukte berre kvite lys, servietter og duker. Vart stilig, var litt redd for at det skulle verta keisamt - men langt ifrå! :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...