Gå til innhold

Fotobok

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mina_*
Skrevet

Tenkte å prøve meg på å lage fotobok for første gang, men hos hvem skal jeg gjøre det?

Fotoknudsen, Elitefoto, Aftenposten, Elkjøp eller andre?

Har du gode ideer eller erfaringer som du vil dele? Svært takknemlig for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenkte å prøve meg på å lage fotobok for første gang, men hos hvem skal jeg gjøre det?

Fotoknudsen, Elitefoto, Aftenposten, Elkjøp eller andre?

Har du gode ideer eller erfaringer som du vil dele? Svært takknemlig for alle svar!

Japanphoto.

Best i test Tv2 hjelper deg

Skrevet

Jeg har en bok fra FotoKnudsen som jeg er godt fornøyd med. Men, nå har de endret på programmet, og jeg synes at den online bestillingen de har nå ikke holder mål. (min bok ble best. mens de brukte et offline program for å lage boken hvor man hadde veldig mange valgmuligheter) Valgmulighet for design (både med tanke på størrelse og plassering av bilder, samt bakgrunn) er for dårlig. I tillegg er prisen nokså høy, og leveringstiden lang.

Den siste boken laget jeg hos Blurb og den er jeg godt fornøyd med også. Veldig godt utvalg med tanke på layout, bra pris og rask levering. Jeg kommer til å bestille herfra igjen. Kvaliteten på selve boken fremstår som bedre enn FK sin, mens bildekvaliteten er mye det samme.

Det eneste minuset jeg kommer på herfra er at det formatet på bøkene ikke er helt optimale. Jeg synes de blir litt små (evt. kjempestor)

Det du skal være obs på er at bildene i fotobøkene fort blir litt mørke og ikke like fine som på fotopapir. Men, veldig gøy likevel. Og for meg som tar mye bilder så er det veldig plassbesparende i forhold til svære fotoalbum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...