Gå til innhold

Oslo militære samfunn

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Vi skal ha bryllupsmiddagen i Oslo militære samfunn, og jeg lurer på om det er noen som har vært i bryllup der før, og har noen kommentarer?

Vi skal leie den store salen oppe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg var der i bryllup nå i mars! Det var ca. 90+ til bords, og den store salen oppe var perfekt! Alle som holdt tale og også Toastmasteren hadde trådløs mikrofon, for salen er jo ganske stor. Det fungerte kjempebra! Vet ikke om de fikk låne det der eller om de hadde det med seg.

Men så til festen etterpå: Det er altfor mange rom i denne bygningen, så alle gjestene var "borte". Alle var spredt overalt, og det er jo ikke lov å røyke inne, så alle røykerne var ute på trappen eller i "borggården". Et tips her, steng av noen rom! Hvis dette er mulig da, for da holder man seg sammen! Nå vet ikke jeg hvor mange gjester dere skal ha..... Ellers er stedet superfint!

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei september takk for svar!!

Vi kommer til å være rundt 100 og har leid store salen oppe. Nede får vi ikke bruke, for det blir leid ut til noen andre. Dermed blir det bare oppe vi får disponere, og det ene rommet blir til bandet, så da er det igjen salen, og rommet baren skal være , pluss to små stuer. Til hundre gjester går nok dette bra. Vi har også blitt fortalt att det er lov å røyke der så det blir ikek noe renn ut.

Lurer litt mer på hvordan det var der??Var det hyggelig lys under middagen, bra akkustikk til band etc....???

Gjest Ikke logget inn
Skrevet

Under middagen var det veldig lyst der.. Husker ikke om de hadde stearinlys. Må vel gå an å dimme lyset der, det var jo bedre lys senere.

De hadde ikke band, men musikkanlegg i den store salen. Det var ikke bra! Band hadde vært supert!

Det er altfor stor plass der, mitt råd er steng av noen stuer!! ( Vi var jo 90 gjester og noen kaffegjester etterpå!) Det går jo an å gjøre dette senere på kvelden hvis dere føler for det. Se det an litt!

Lykke til med festen!!!

September

Skrevet

Jeg hadde bryllupet mitt på OMS i 96 og var strålende fornøyd med dem. Proffe folk og nydelig oppdekning, selv etter mine relativt kresne krav hva blomster osv angår. Høye hvite stearinlys i sølvstaker på bordene. Servitører med hvite hansker. Og lokalet er så staselig at en får mye stemning med på kjøpet. Smiler ennå ved tanken på de gamle tantene fra Vestlandet som gikk og sukket og oiet seg over at Kongen faktisk brukte å ha middager her, mens de gikk rundt og så på alt som var å se på. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...