Gjest herbal Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Hei. Er det noen som har prøvd herballife produktene? Jeg vurderer prøve kurene deres(pulver som man skal erstatte 2 måltid med + proteintilskuddet(pulver)). Jeg trener 5-6 ganger i uken, spiser ganske sundt, men går ikke ned i vekt og ikke opplever jeg fremgang med treninge. Tror dere herballife kunne vært noe?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Skal jo fungere det, men ikke fokuser på vekta, så mye som du trener så bygger du muskelmasse som jo veier mer enn fett. Ergo vil du ikke merke noe på vekta. Bruk heller målebåndet og klypetesten for å sjekke fettlageret i huden.. Den bør reduseres ifht programmet ditt. Bruker Herbalife selv, men for å gå opp i vekt (tar det i tillegg til mat)
Gjest Bolledeig Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Proteintilskuddet til Herbalife er perverst overpriset i forhold til konkurrerende produkter. Tilskuddet koster 1099 kroner kiloen(!), alle andre proteinpulvere ligger mellom 100-300 kroner kiloen. Det kan godt være det funker, men det er utrolig mye dyrere enn alle andre måltidserstattere på markedet. denne måltidserstatteren koster eks. 300 kr/kg ca. Ikke noe dumt å øke proteininntaket for å få fremgang, men husk at det er flere ting som kan være problemet med fremgangen, nemlig for mye/lite mat generelt, ineffektiv trening, ikke lang nok restitusjon etc. Lurt å utelukke disse også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå