Gjest Gjest_siren_* Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 har rett å slett ikke IDÈ!! ... trenger noen forslag der ute! de har ingen "egen" sang så må bare finne noe ... ! å d haster litt..
Anan Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 You raise me up er jo en fin sang som jeg hørte i bryllup i fjor
junipia Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 3 forslag som jeg bare elsker!!! det vakkraste med cecilia vennersten, jag elskar deg av lisa nilson eller songbird av eva cassidy
Fantomina Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest ts Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 songbird er nyyydelig... å forholdsvis enkel.. de andre også for den saks skyld..! mange bra forslag her ... hmmmmm...
Lilly-L Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Looks like we made it av Shania Twain. Ei jeg kjenner sang den i bryllupet til to venner som giftet seg etter tjue år og tre barn Edit: Den heter vel kanskje Still the one. Jeg ville sett litt an på teksten til det man velger som sang, og at det skal passe til/gjenspeile brudeparet. Teksten til Still the One handler litt om at noen ikke synes man passer sammen, men at man har trosset oddsene og problemene man har hatt osv. "They said, I bet they'll never make it... () We beat the odds together.. I'm glad we didn't listen.." Vi skal forresten ha "From this Moment", også fra Shania Twain - nydelig sang og passer oss veldig bra!
Gjest TS Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 ja from this moment er å nydelig...vanskelig dette her.. ingen flere forslag??
FrizzleSizzle Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Gje meg handa di, sang jeg i min søsters bryllup. Litt harry, men fin likevel.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Min bror sang "you are the love of my life" med Michael W. Smith. Veldig fin og romantisk sang.
Gjest Purple Haze Skrevet 21. april 2009 #11 Skrevet 21. april 2009 I bryllupet til min niese, var det en som sang Tir na noir. Det syns jeg var veldig rørende.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #12 Skrevet 21. april 2009 I'll always be right there av Bryan Adams. En helt fantastisk sang som er perfekt i kirka Sjekk den ut på youtube.
samie Skrevet 21. april 2009 #13 Skrevet 21. april 2009 Vi skal forresten ha "From this Moment", også fra Shania Twain - nydelig sang og passer oss veldig bra! Denne er jo helt fantastisk nydelig!!! Skal dere ha noen som spiller/ synger eller cd? Ønsker meg den jeg også
Lilly-L Skrevet 21. april 2009 #14 Skrevet 21. april 2009 Denne er jo helt fantastisk nydelig!!! Skal dere ha noen som spiller/ synger eller cd? Ønsker meg den jeg også Ja ikke sant?! :rødme: Vi skal ha en solist (kvinnelig) og en pianist - begge profesjonelle. Blir heeelt fantastisk stemning i kirken!
Gjest gth Skrevet 22. april 2009 #15 Skrevet 22. april 2009 du skal synge den sangen som passer best til stemmen din. det er første bud:=) det er ingenting kjipere enn folk som har valgt totalt feil sang, og ofte hører de det selv - og blir ekstra nervøse. flere av de forslagene her ville passet fryktelig dårlig til min egen stemme, mens andre sanger får publikum på "gråten". selv har jeg drevet mye med sang(klassisk), og vet at de sangene man synes høres enkle ut ofte er de mest vanskelige å faktisk fremføre. så ta de du føler deg mest komfortabel med selv - utfra hvilken stemmetype du har.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #16 Skrevet 23. april 2009 I bryllupet til min niese, var det en som sang Tir na noir. Det syns jeg var veldig rørende. Den sang noen i en begravelse jeg var i... Etter det begynner jeg å gråte hver gang jeg hører den...
twilight01 Skrevet 23. april 2009 #17 Skrevet 23. april 2009 Celine Dion - The Power of Love er veldig fin og passende til et bryllup:-) Lykke til!
Nemii Skrevet 23. april 2009 #18 Skrevet 23. april 2009 I vårt bryllup sang min søsters venninne: "It is you (I have loved)" by Dana Glover (tror jeg hun heter), den fra Shrek! hun sang også Eva Cassidys versjon av "Fields of Gold". Den første fikk hun sååå mye skryt for den var helt alldeles NYDELIG! Jeg hadde gåshud!
prinsessa Skrevet 23. april 2009 #19 Skrevet 23. april 2009 Cajsa Stina Åkerstrøm - Av lengtan till dig. Helt nydelig sang. Du kan høre den på you tube
Gjest Gjest_Becky_* Skrevet 24. april 2009 #20 Skrevet 24. april 2009 Gje meg handa di, sang jeg i min søsters bryllup. Litt harry, men fin likevel. Harry? Jeg har sunget den i tre bryllup og synes fortsatt den er like fin Ikke harry i det hele tatt. Viktig som andre sier at du finner en sang som passer stemmen din. Kikk igjennom noen sangbøker og prøv og syng. Eller søk opp sanger på youtube og forsøk og syng med Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå