Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått dårlige følsere for vårt forhold. Fruen sitter mye på pc på kveldene, hun er overalt på nett, facebook,nettby,blink,møteplassen og flere andre mer eller mindre dating sider. Det gikk en faen i meg her en dag, jeg laga en falsk profil på facebook. I flere uker har jeg lagt til ukjente som venner, for å få en troverdig profil. Er nå oppe i 120 venner, inkludert min frue. Nå har jeg funnet flere bilder av en person som jeg utgir meg for. Jeg har flørtet lenge med min kone, og det virker som hun gir etter for å treffe meg. Hun sender mange frekke bilder, og skriver masse om sex og hva hun liker, hva hun vil gjøre når vi møtes. Hun drar dette virkelig langt.

Nå lurer jeg på om jeg skal sette opp en felle for henne. Hvor vi liksom skal møtes, og jeg som meg, skal møte opp og konfronter henne med dette.

Jeg vet at slutten av forholdet uansett er nær, så jeg kan like godt få fakta på bordet.

Så lenge hun er "utro" på nettet, så ser jeg ingen grunn for at hun ikke er det i real life også...

Hva sier dere? Er det jeg som er den store stygge ulven her, siden jeg utgir meg for en annen?

Synspunkter??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjeste Gjest Mann
Skrevet
Jeg har fått dårlige følsere for vårt forhold. Fruen sitter mye på pc på kveldene, hun er overalt på nett, facebook,nettby,blink,møteplassen og flere andre mer eller mindre dating sider. Det gikk en faen i meg her en dag, jeg laga en falsk profil på facebook. I flere uker har jeg lagt til ukjente som venner, for å få en troverdig profil. Er nå oppe i 120 venner, inkludert min frue. Nå har jeg funnet flere bilder av en person som jeg utgir meg for. Jeg har flørtet lenge med min kone, og det virker som hun gir etter for å treffe meg. Hun sender mange frekke bilder, og skriver masse om sex og hva hun liker, hva hun vil gjøre når vi møtes. Hun drar dette virkelig langt.

Nå lurer jeg på om jeg skal sette opp en felle for henne. Hvor vi liksom skal møtes, og jeg som meg, skal møte opp og konfronter henne med dette.

Jeg vet at slutten av forholdet uansett er nær, så jeg kan like godt få fakta på bordet.

Så lenge hun er "utro" på nettet, så ser jeg ingen grunn for at hun ikke er det i real life også...

Hva sier dere? Er det jeg som er den store stygge ulven her, siden jeg utgir meg for en annen?

Synspunkter??

Hvorfor ikke!

Jeg hadde gjort det :)

Trur ho hadde blitt lang i maska da :fnise:

Skrevet

Jeg syns du er råtten mot din frue. Hvis dere har et halvdødt forhold der hun ikke føler seg sett og verdsatt er hun et lett offer for en sjarmoffensiv. Du skal vite at alle har det i seg til å være utro. Det handler om at noen kommer og frister oss med det vi kanskje savner aller mest. Hvorfor bruker du tid på å sjarmere konen din med en falsk profil? Hvorfor kan du ikke heller logge av og sjarmere henne i deres egen stue som deg selv?

Skrevet

Jeg syns hun har gått for langt ved å flørte med andre mens hun har kjæreste.

Jeg syns du har gått for langt ved å opprette en falsk profil og spionere på henne.

Bra forholdet deres går mot slutten. Dere har tydeligvis ingenting å gjøre sammen.

Skrevet

Tråden er ryddet.

vimse-mod.

Gjest Gjest_Mir_*
Skrevet

Eeeh..

Det går ikke an å sende bilder til en annen bruker på facebook ?

Det er kun album man legger ut så venner kan se, eller fullt innsyn til alle eller ingen.

jeg syns du er råtten ja =)

Skrevet

Synspunkter??

Jeg synes som Ethereal at hun har gått for langt, uansett om hun gjør noe irl eller ikke.

Er dog også enig med Ethereal om at du går for langt, og må innrømme at jeg ikke skjønner grunnen din for å dra den lenger. Du har vel nå fått svar på det du lurte på når du gikk inn for å lure din kjære. Du har utgitt deg for en annen en du er, og bevisst lurt henne til å flørte med deg og legge opp til møte med deg (man er to, også på nett).

Når du nå vet at hun er så lettvint som hun er på nett, og så lett møter menn fra nett, så er det som du sier på vei mot brudd uansett. Dersom du skal fremstå som noen hakk mer redelig en henne, så PRATER du med henne fremfor å LURE henne! Herremin, voksne mennesker!!

Eier dere ikke skam eller selvrespekt noen av dere? Det må da være mulig å kommunisere uten å lure og snike? Selv om hun er en dust, trenger da ikke du være akkurat like dust?

Hadde jeg blitt sammen med en som jeg fikk vite hadde gjort som din fru, ville jeg blitt meget skeptisk til å inngå ett forhold. Men! Hadde jeg blitt sammen med en som hadde gjort som du gjør, med en eks (og fullført det du akter å fullføre), så hadde jeg faktisk med 100% sikkerhet GÅTT! På flekken.

for selv om din fru har gått langt over streken, så er din hevn nettop det, HEVN.

Skrevet
Jeg syns hun har gått for langt ved å flørte med andre mens hun har kjæreste.

Jeg syns du har gått for langt ved å opprette en falsk profil og spionere på henne.

Bra forholdet deres går mot slutten. Dere har tydeligvis ingenting å gjøre sammen.

Enig!

Gjest LonelyAngel
Skrevet
Jeg syns du er råtten mot din frue. Hvis dere har et halvdødt forhold der hun ikke føler seg sett og verdsatt er hun et lett offer for en sjarmoffensiv. Du skal vite at alle har det i seg til å være utro. Det handler om at noen kommer og frister oss med det vi kanskje savner aller mest. Hvorfor bruker du tid på å sjarmere konen din med en falsk profil? Hvorfor kan du ikke heller logge av og sjarmere henne i deres egen stue som deg selv?

Enig!

Gjest treiga
Skrevet
Eeeh..

Det går ikke an å sende bilder til en annen bruker på facebook ?

Det er kun album man legger ut så venner kan se, eller fullt innsyn til alle eller ingen.

jeg syns du er råtten ja =)

Vet ikke helt jeg om dette er en tullehistorie eller ei....... men jeg er en sånn bruker av facebook som kun adder venner jeg kjenner eller ønsker å gjenoppta kontakten med. Folk jeg ikke vet hvem er blir ignorert, men det kan jo skyldes at jeg ikke er ute etter "sånn" oppmerksomhet.

Skrevet

Mens alle dere kvinner påstår at denne mannen er råtten, - vel da vil jeg påstå at denne kona er både utro og hore.

Ingen tvil om det er kona som er den aller største drittsekken her.

Gjest Gjest_Jenna_*
Skrevet

Hehe :D Jeg synes egentlig tanken er ganske spennende jeg :)

Tror faktisk jeg kunne ha gjort det selv om jeg visste min kjære ville vært utro mot meg :)

Faller meg lite inn og respektere slike som vet dem er langt over grensa til hva den andre tillater. Så derfor fortjener dem litt hevn :)

Men det er meg da :)

Gjest Elastica
Skrevet
Mens alle dere kvinner påstår at denne mannen er råtten, - vel da vil jeg påstå at denne kona er både utro og hore.

Det står da ingenting om at hun tar seg betalt?

For øvrig enig i at hun ikke oppfører seg slik man skal.

Skrevet

Synspunkter??

Hvorfor er hun utro? Er det gode grunner til at hun ønsker seg vekk og ønsker seg et liv sammen med en annen mann. Jeg foreslår at du tar en sleip versjon nå som du er hennes hemmelige nettvenn. Få henne til å fortelle hva som er feil med mannen hennes, og hvorfor hun vil ha en ny og bedre mann. Du kommer til å bli fryktelig såret, men det kan hjelpe deg til å bli kjent med dine egen svakheter. Det er kanskje ødelagt mellom dere, men med den kunnskapen kan du bli en så god og klok mann at din neste kone blir lykkelig.

Skrevet

Absolutt enig her.

Hva om vi byttet ut han med henne; en kvinne finner ut at typen flørter med andre jenter på nett og sender bilder av seg, og hun ønsker å teste hvor langt han er villig til å gå med å opprette en falsk profil...kan se for meg at svarene da heller hadde vært som "go for it", hva bedre finnes det enn å avsløre utro drittsekker?

Og hvor mange av dere hadde da, ÆRLIG talt, svart som ei ovenfor her med at hun heller burde bruke tiden på å sjarmere typen sin i stua? Eller hva med at hun heller burde lage en god middag,vaske huset litt og gå rundt i undertøy for å please han i håp om at han vil få mer interesse for henne enn de ørten jentene på blink/facebok/nettby/osv?

Skrevet
Det står da ingenting om at hun tar seg betalt?

Så horer er kun prostituerte som tar seg betalt? Tror vi definerer hor litt ulikt, i juridsk og bibelsk forstand ble hor sett på som å bedrive ekteskapsbrudd.

Skrevet

Både hun og du har gått forlangt. Tydeligvis finnes det hverken respekt eller tillit i deres forhold.

Jeg forstår at du har sjekket henne, men de fleste ønsker ikke å ha et forhold hvor de må sjekke dama/kona?

Hva om du snur alt sammen, flørt med din kone. Virker som at det er det hun søker, oppmerksomhet fra en mann? Du har anledningen til dette nå, før forholdet kolapser helt. Om du fortsetter å utgi deg for å være mister x og møter henne, da har du antageligvis ingen muligheter til å få orden på forholdet.

Bare slik at det er sagt, så ser jeg på kona som den store syndebukken her. Mye kan bli gjort i affekt pga oppmerksomhetssvikt i hjemmet, eller at man ikke føler seg verdsatt som den kvinnen man er.

Skrevet

Dette høres ut som et fantastisk forhold. Fruen får ikke oppmerksomhet og leter etter det på nett, mens fyren er furten fordi hun tilbringer så mye tid på nett så han sjekker henne opp som en annen person i stedet for å forsøke å få litt liv i forholdet.

Skrevet

Mye kan bli gjort i affekt pga oppmerksomhetssvikt i hjemmet, eller at man ikke føler seg verdsatt som den kvinnen man er.

Jeg skjønner hvordan kvinner alltid årsaksforklarer deres egne handlinger. Det er jo selvsagt mannen sin skyld dette her.

Hvorfor kan ikke kvinnen heller verdisette mannen sin littegranne istedet for å forsøkte å brunste og få tilnærmelser fra ukjente og fremmede menn?

Skrevet

Tja, hvis du ikke er interessert i å snakke med henne og "redde forholdet" kan du vel få en kompis av deg som hun ikke kjenner/har sett møte henne istedenfor deg, mens du kan følge med fra avstand. Da finner du fort ut hvor langt hun hadde tenkt til å gå, eller om hun bare hadde behov for litt oppmerksomhet, føle seg tiltrukket og hele den regla der. (Som ofte blir gjentatt for å rettferdiggjøre det dama gjør, hadde en mann gjort det samme hadde det vært "fyyyyy faen for en drittsekk" istedenfor "sånn går det når du ikke gir han oppmerksomhet)

Jeg sier ikke at dette er den mest modne måten å gå frem på, men det er et alternativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...