Gå til innhold

Alt er flott untatt sengekosen

Fremhevede innlegg

Gjest Gutt22
Skrevet

Heisann!

Grunnen til at jeg skriver her er fordi jeg er 100 % rådvill om hva jeg skal gjøre.

Jeg har hatt kjæresten min i nesten 4 år og selve forholdet vårt er egentlig bra.

De første 6 mnd hadde vi mye flott og variert sex, men de siste årene har det vært kanskje 4 ganger i mnd vis jeg er VELDIG heldig.

1 gang i uken kunne jeg ha klart meg med, vis både jeg og kjæresten min blir tilfredsstilt, men slik er det ikke.

Jeg har alltid vært opptatt av å ha sex, men enda mer av å tilfredsstille kjærsten min. For at jeg skal bli tilfredsstilt sexuelt så må dama ha det godt sammen med meg! Sexen var veldig bra , de siste 2 årene har ting forandret seg mye.

Så kommer vi til de jeg føler er litt ubehagelig:

-I over 1 år har vi ikke hatt sex uten at vi har hatt "rollespill" om at vi er noen andre personer. Hun vil ikke gjøre noe annet.

- Hun tar ALDRI initiativ til noe lenger. jeg har prøvd å ikke ta initiativ til sex i nesten 2 mnd, og da ble det 2 mnd uten sex.

- Alt foregår i sengen noe som jeg respekterer, selv om at jeg kunne tenkt meg å gjøre det andre plasser.

-Hun tar ikke del i sexen, men bare ligger der og tar imot.

-

nekter å gjøre noe annet enn missionær .

-Plutselig ble bj ekkelt etter 2 år. Dette respekter jeg.

-Har ikke hørt henne lage en lyd under akten på over 1 år.

- Jeg må nesten mase for å få sex. Og det vil jeg ikke

-Jeg har aldri hatt sex med henne når lyset har vert på.

- nå det siste året når jeg en sjelden gang prøver å bli litt intim så sier hun enten at hun har vondt i magen, hodet, trøtt, sliten, kvalm eller noe annet.

Jeg har satt meg ned med henne og pratet om dette før. Om hva hun føler. Hva jeg føler. er det noe galt? Gjør jeg noe galt? Har jeg gjort noe galt? Men hun sa at det ikke er noe galt. Jeg forstår seriøst ikke hva jeg kan gjøre, for selve forholdet er bra men det begynner å skjære lengre og lengre inn i meg at jeg ikke klarer å tilfredsstille dama mi eller meg selv.

Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hardt og brutalt - Spør henne, får du ikke noe svar så er det NEXT PLEASE!

Gjest Gutt22
Skrevet
Hardt og brutalt - Spør henne, får du ikke noe svar så er det NEXT PLEASE!

Men jeg vil ikke miste henne. Jeg ser ikke noen andre løsninger enn å gjøre det slutt vis dette ikke bedrer seg, men jeg trenger hjelp til å forstå hvordan om det er mulig i det hele tatt å rette opp igjen dette sexlivet.

Gjest Jente 22
Skrevet
Heisann!

Grunnen til at jeg skriver her er fordi jeg er 100 % rådvill om hva jeg skal gjøre.

Jeg har hatt kjæresten min i nesten 4 år og selve forholdet vårt er egentlig bra.

De første 6 mnd hadde vi mye flott og variert sex, men de siste årene har det vært kanskje 4 ganger i mnd vis jeg er VELDIG heldig.

1 gang i uken kunne jeg ha klart meg med, vis både jeg og kjæresten min blir tilfredsstilt, men slik er det ikke.

Jeg har alltid vært opptatt av å ha sex, men enda mer av å tilfredsstille kjærsten min. For at jeg skal bli tilfredsstilt sexuelt så må dama ha det godt sammen med meg! Sexen var veldig bra , de siste 2 årene har ting forandret seg mye.

-I over 1 år har vi ikke hatt sex uten at vi har hatt "rollespill" om at vi er noen andre personer. Hun vil ikke gjøre noe annet.

- Hun tar ALDRI initiativ til noe lenger. jeg har prøvd å ikke ta initiativ til sex i nesten 2 mnd, og da ble det 2 mnd uten sex.

- Alt foregår i sengen noe som jeg respekterer, selv om at jeg kunne tenkt meg å gjøre det andre plasser.

-

- nå det siste året når jeg en sjelden gang prøver å bli litt intim så sier hun enten at hun har vondt i magen, hodet, trøtt, sliten, kvalm eller noe annet.

Jeg har satt meg ned med henne og pratet om dette før. Om hva hun føler. Hva jeg føler. er det noe galt? Gjør jeg noe galt? Har jeg gjort noe galt? Men hun sa at det ikke er noe galt. Jeg forstår seriøst ikke hva jeg kan gjøre, for selve forholdet er bra men det begynner å skjære lengre og lengre inn i meg at jeg ikke klarer å tilfredsstille dama mi eller meg selv.

Hva kan jeg gjøre?

Hei!

Jeg og kjæresten min har vært gjennom noe veldig lignende som det du beskriver.

Til slutt "tvingte" han meg til å gå til samlivsterapi.. og det har gjort UNDERVERK! :yvonne:

Jeg anbefaler det veldig!!!

Jeg synes det er utrolig flott av deg, og virkelig ville gjøre noe med dette problemet, i steden for å bare dumpe henne, for å si det sånn.

Jeg er veldig glad for at min kjæreste holdt ut med meg, for jeg vet han hadde det utrolig tøft. Han følte seg så liten og dum når jeg aldri ville ha sex, og han følte at jeg ikke var tiltrukket til han lenger. Jeg lot det jo bare gå... jeg fant på unnskyldninger for å ikke ha sex med han, og han sluttet å "mase".

Det var ikke noe galt med han, det var bare meg og min selvtillit som på et tidspunkt i forrholdet var veldig langt nede. Jeg ville heller ikke ta initiativ til noe, pga. jeg ble ikke ordentlig tent da... jeg ville liksom at han skulle "ta meg" om du skjønner.

Men alt dette er helt forandret nå, og vi har virkelig fått sexlivet vårt tilbake :sengekos:

Så det er helt sikkert ikke deg det er noe i veien med, og jeg tror kjæresten din bare har vanskelig for å være HELT ærlig om hva hun føler ang. dette... for det er veldig vasnkelig og sårt for begge parter. Jeg ville fått henne med til en samlivsekspert, og kanskje da hadde det vært lettere for henne å være ærlig og åpen.

Masse lykke til :klemmer:

Skrevet

Kjempefint svar du har fått over her.

I tillegg vil jeg gjøre oppmerksom på at P-pillebruk kan gi nedsatt sexlyst - kan det spille noen rolle tror du?

Det samme gjelder depresjon - kan det være at hun ikke har det bra? For da har man ikke overskudd til sex.

Gjest Gjest_Jente22_*
Skrevet
Kjempefint svar du har fått over her.

I tillegg vil jeg gjøre oppmerksom på at P-pillebruk kan gi nedsatt sexlyst - kan det spille noen rolle tror du?

Det samme gjelder depresjon - kan det være at hun ikke har det bra? For da har man ikke overskudd til sex.

Åh, ja! Det glemte jeg HELT å si. Jeg gikk på p-piller (maaange forskjellige) og det førte til at sexlysten min ble = 0! Så det har jeg rett og slett bare måtte lære å leve uten! P-piller altså, ikke sex :)

Gjest Gutt22
Skrevet
Hei!

Jeg og kjæresten min har vært gjennom noe veldig lignende som det du beskriver.

Til slutt "tvingte" han meg til å gå til samlivsterapi.. og det har gjort UNDERVERK! :yvonne:

Jeg anbefaler det veldig!!!

Jeg synes det er utrolig flott av deg, og virkelig ville gjøre noe med dette problemet, i steden for å bare dumpe henne, for å si det sånn.

Jeg er veldig glad for at min kjæreste holdt ut med meg, for jeg vet han hadde det utrolig tøft. Han følte seg så liten og dum når jeg aldri ville ha sex, og han følte at jeg ikke var tiltrukket til han lenger. Jeg lot det jo bare gå... jeg fant på unnskyldninger for å ikke ha sex med han, og han sluttet å "mase".

Det var ikke noe galt med han, det var bare meg og min selvtillit som på et tidspunkt i forrholdet var veldig langt nede. Jeg ville heller ikke ta initiativ til noe, pga. jeg ble ikke ordentlig tent da... jeg ville liksom at han skulle "ta meg" om du skjønner.

Men alt dette er helt forandret nå, og vi har virkelig fått sexlivet vårt tilbake :sengekos:

Så det er helt sikkert ikke deg det er noe i veien med, og jeg tror kjæresten din bare har vanskelig for å være HELT ærlig om hva hun føler ang. dette... for det er veldig vasnkelig og sårt for begge parter. Jeg ville fått henne med til en samlivsekspert, og kanskje da hadde det vært lettere for henne å være ærlig og åpen.

Masse lykke til :klemmer:

Takk for et flott svar du: )

Jeg vet at hun er ganske usikker på seg selv når det gjelder fysikken hennes. Hun synes at hun er litt overvektig noe hun ikke er ! Og det sier jeg til henne ofte også. Jeg sier at jeg elsker kroppen hennes, at hun er utrolig flott. Hun vet veldig godt også at jeg tenner på henne bare jeg ser henne ta av seg genseren :D Den dama er utrolig deilig selv om at hun har litt "lovehandles" som hun kaller det . Jeg har ingenting imot det og det sier jeg til henne vis hun begynner å syte litt om dem.

Jeg forøvrig har en veldig god fysikk. (høres kanskje kvalmt ut) . Jeg trener mye og kan veldig mye om trening og kosthold. Jeg vet at trening hjelper ekstremt mye på selvtilliten når man ser resultater og jeg har sagt meg villig til å hjelpe henne til å få den kroppen hun vil ha. Men viljen til å gjøre noe med kroppen hun ikke er fornøyd med er ikke der. Og det respekter jeg. Jeg prøver bare så godt jeg kan å hjelpe henne til å føle seg vakker og deilig, men det hjelper ikke.

Men jeg må innrømme at jeg føler meg helt forjævlig når jeg ikke klarer å tenne kjærsten min i det hele tatt. Savner sykt mye ordene " jeg har lyst på deg " eller noe slikt. Det hadde betydd så sykt mye for meg. Ihvertfall når andre damer sier det ofte til meg.

Og angående p-piller . ja hun går på pillen. Kan den virkelig ha en så stor effekt på lysten at den forsvinner helt?

Samlivsekspert? Er ikke det sykt dyrt?

Jeg er ihvertfall sikker på at jeg ikke klarer dette mye lenger :(

Gjest Gjest_Jente22_*
Skrevet
Takk for et flott svar du: )

Jeg vet at hun er ganske usikker på seg selv når det gjelder fysikken hennes. Hun synes at hun er litt overvektig noe hun ikke er ! Og det sier jeg til henne ofte også. Jeg sier at jeg elsker kroppen hennes, at hun er utrolig flott. Hun vet veldig godt også at jeg tenner på henne bare jeg ser henne ta av seg genseren :D Den dama er utrolig deilig selv om at hun har litt "lovehandles" som hun kaller det . Jeg har ingenting imot det og det sier jeg til henne vis hun begynner å syte litt om dem.

Jeg forøvrig har en veldig god fysikk. (høres kanskje kvalmt ut) . Jeg trener mye og kan veldig mye om trening og kosthold. Jeg vet at trening hjelper ekstremt mye på selvtilliten når man ser resultater og jeg har sagt meg villig til å hjelpe henne til å få den kroppen hun vil ha. Men viljen til å gjøre noe med kroppen hun ikke er fornøyd med er ikke der. Og det respekter jeg. Jeg prøver bare så godt jeg kan å hjelpe henne til å føle seg vakker og deilig, men det hjelper ikke.

Men jeg må innrømme at jeg føler meg helt forjævlig når jeg ikke klarer å tenne kjærsten min i det hele tatt. Savner sykt mye ordene " jeg har lyst på deg " eller noe slikt. Det hadde betydd så sykt mye for meg. Ihvertfall når andre damer sier det ofte til meg.

Og angående p-piller . ja hun går på pillen. Kan den virkelig ha en så stor effekt på lysten at den forsvinner helt?

Samlivsekspert? Er ikke det sykt dyrt?

Jeg er ihvertfall sikker på at jeg ikke klarer dette mye lenger :(

Jeg er nesten 100% sikker på at hun føler seg mindre tiltrekkende enn deg...

og selv om du sier at hun er kjempepen osv. så går nok dette ikke opp for henne, at du faktisk mener det! For hun ser ikke seg selv fra dine øyne. Hun ser seg i speilet, ser bare ting hun er missfornøyd med, og når hun da går i sengen og du vil kose.. så er hun nok bare lei seg og deppa. Var hvertfall dette som skjedde med meg og min kjære.

P-pillen kan ha så stor effektja. Jeg driter i hva andre sier, for for noen fungerer det jo kirkefritt. Men for MEG så ble jeg deprimert, knusk tørr, og mistet virkelig ALL sexlyst.

Ja, det er ganske dyrt å gå til :( Men jeg lover, det er så utrolig verd det!!! Men du kan jo lese på nettet, om forskjellige "oppgaver" dere kan gjøre sammen...

vi fikk oppgaver av vår samlivsekspert. Første uken begynte det med at vi bare skulle si fine og romantiske ting sammen, og finne på ting vi ellers ikke pleier å gjøre. Andre uke skulle vi si opphissende ting (sex var "forbudt" disse ukene), tredje uke skulle vi kjærtegne hverandre osv. Så i de siste ukene var vi jo kjempekåte begge to. Og for meg hjalp det veldig når min kjæreste sa til samlivseksperten hva han mente om meg, om hvor nydelig han syns jeg er osv. Betydde mer for meg når han sa det til andre enn bare meg, liksom... for da følte jeg virkelig han var stolt over meg :rødme:

Skrevet

du kan jo be henne kutte p piller for å se om det har noen effekt?

men det er noe jeg synes skurrer veldig her: rollespill.

det er veldig underlig at hun ikke vil ha sex hvor dere er "dere selv" - og selv hadde jeg ikke holdt ut med dette.

dette sier meg noe om at det ikke bare er lysten det er noe feil med - men hele forholdet hennes til sex mellom dere to.

Gjest Gjest_Jente22_*
Skrevet

Skriver nok en gang, jeg! :)

Ja, det med rollespill.. det er jo ganske merkelig.

Men det kan jo være at hun liker best å late som dere er andre, pga da kan hun sjule seg mer, hvis hun har lav selvtillit? At hun slapper med av når hun later som hun er en annen...

Jeg likte hvertfall det godt da vi hadde problmer, for da kunne jeg "rømme" litt bor fra meg selv..

Skrevet

Vet du om det er en mulighet for at hun kan ha blitt voldtatt?

Gjest Gutt22
Skrevet
Vet du om det er en mulighet for at hun kan ha blitt voldtatt?

Nei det har hun ikke. Helt sikker

Gjest Gutt22
Skrevet
Nei det har hun ikke. Helt sikker

Får jeg virkelig håpe.. Vis hun har det så har hun skjult det sykt godt! Men som sagt så er jeg 99.99999% sikker

Skrevet
Heisann!

-

Hva kan jeg gjøre?

Dette høres ufattelig kjedelig ut. Du får få henne til å våkne. Terapi er løsningen. For om det ikke bedrer seg bør du gå fra henne. Det er ikke noe vits i å la henne dra deg ned også, for slikt er forferdelig! Jeg har vært der, og kjempet hardt. Altfor lenge.

Gjest Gjest_Rune_*
Skrevet

Et forslag som du kanskje kan teste: Kanskje du kan prøve å gi henne mye kos, massasje, osv...uten at dette trenger å føre til sex. Kanskje hun forbinder kos med sex, og at dette da blir noe negativt. Dette gjør at hun trekker seg unna deg, fordi hun vet at du vil forvente noe med engang du tar på henne. Etter noen uker har du kanskje klart å varme henne opp, til at hun helt åpenbart er klar for litt sex, og da kan du slå til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...