Idnar Skrevet 20. april 2009 #21 Skrevet 20. april 2009 Jeg tenkte også at bare Ingebjørg ville bli det fineste. Ellers så synes jeg Ingebjørg Sofie var ganske fint!
Mamma1 Skrevet 20. april 2009 #22 Skrevet 20. april 2009 Syns du skal ha et kort navn som andre fornavn. Ingebjørg Helen (uten e) Ingebjørg Sofi Ingebjørg Mari (trykk på i) Ingebjørg Loise Ingebjørg Elise Ingebjørg Adell Ingebjørg Olea Ingebjørg Aline Ingebjørg Anett Ingebjørg Elin (trykk på i)
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #23 Skrevet 20. april 2009 ingebjørg andrea Nyyyyydelig navn, og så fint at bror og søster har nesten likt mellomnavn!
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #24 Skrevet 20. april 2009 Hei! Jeg likte Ingebjørg Sofie. Ellers synes jeg Ingebjørg Elise klinger fint. Enig! De andre alternativene ble litt for "tunge"
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #26 Skrevet 20. april 2009 Ingebjørg Andrea Dette er bra - Ingebjørg den andre. Det bekrefter oppkallingen. Som nevnt før, så vil du nok neppe finne noe navn som er lett å uttale sammen med Ingebjørg, men det er du jo klar over. Blir vel sikkert til at jenta kalles enten det ene eller det andre - eller Preben.
Gjest ia Skrevet 20. april 2009 #27 Skrevet 20. april 2009 Det har jeg ikke tenkt på en gang. Umiddelbart tenkte jeg på tante Sofie ( ) i Kardemommeby, men når jeg bare fikk tenkt litt mer (!) så passer det ganske bra med Ingebjørg Nok et navn notert. Her er vel topp-lista nå: Ingebjørg Helene Ingebjørg Andrea (broren heter André til andrenavn, blir dette dumt?) Ingebjørg Sofie Ingebjørg Kathrina/Kathrine (Kvinneguiden er genialt, får masse inspirasjon her ) Stemmer for Ingebjørg Andrea eller Ingebjørg Kathrine! (heter selv Ingeborg Andrea, og har aldri hørt noe negativt om det)
Gjest imli Skrevet 20. april 2009 #28 Skrevet 20. april 2009 Synes Ingebjørg er fint jeg, men da ville jeg valgt et enkelt andrenavn så det ikke blir så veldig tungt. Feks Ingebjørg Marie eller Ingebjørg Sofie.
trulta_ Skrevet 20. april 2009 #30 Skrevet 20. april 2009 Ingebjørg er et fint navn. Ingebjørg Andrea var pent, ser Sofie har blitt nevnt, syns det hørte pent ut med Sofia også. Håper du forteller hva det blir
Gjest Gjest_Tora_* Skrevet 20. april 2009 #31 Skrevet 20. april 2009 Jeg liker Ingebjørg Sofie og - Elise Ingebjørg Alice Støtter disse! Ingebjørg Alise/Alice var det første jeg tenkte på. Synes også Ingebjørg Andrea var fint Synes det er koselig med slektsnavn, og Ingebjørg var pent synes jeg da (som en motvekt til disse andre )
Guinevere Skrevet 20. april 2009 #32 Skrevet 20. april 2009 Ingebjørg er et veldig fint navn, men ikke det letteste å kombinere, særlig ikke når det er førstenavn. Hva med Ingebjørg Ellinor?
Gjest SmallTalk Skrevet 21. april 2009 #33 Skrevet 21. april 2009 Jeg vil gjerne ha innspill til dobbeltnavn, men det andre navnet. Det første navnet er bestemt av mannen, og det er ingebjørg. Han fikk velge det første, jeg det andre. Og på sønnen vår var det omvendt (vetle andré). Altså kan jeg ikke velge noe som ikke passer med ingebjørg. Vet ikke helt hvilke navn jeg skal se på. Har forsøkt: ingebjørg aurora ingebjørg andrea ingebjørg kristina ingebjørg helene Noen innspill på disse, eller forslag til andre navn? (kun det siste da, for ingebjørg er fastsatt). Og ja, vi er sikre på at vi skal ha dobbeltnavn Jeg likte best Ingebjørg Aurora.
Gjest antigartner Skrevet 21. april 2009 #34 Skrevet 21. april 2009 Ingebjørg Andrea (broren heter André til andrenavn, blir dette dumt?) I og med at hun allerede får ett kallenavn, så ville jeg nok gått for et av de andre alternativene for å slippe å kalle søsken opp etter hverandre. Jeg likte Ingebjørg Kathrine, Ingebjørg Sofie og Ingebjørg Aurora. Eller hva med Ingebjørg Mathilde?
Gjest SVAMP Skrevet 21. april 2009 #35 Skrevet 21. april 2009 Jeg syntes Ingebjørg Aurora var kjempefint jeg
Marikke Skrevet 21. april 2009 #36 Skrevet 21. april 2009 Ingebjørg Sofie Ingebjørg Sofia Ingebjørg Malén Ingebjørg Miranda Ingebjørg Martine
Gjest ts Skrevet 22. april 2009 #37 Skrevet 22. april 2009 Oppdatering: falt helt for forslaget til en gjest over, så nå skal den lille søte hete Ingebjørg Oline Tusen takk for mange gode råd! Vurderte sterkt Ingebjørg Andrea, men som noen påpekte, så ble dette både oppkalling av bestemor og bror, så den droppa vi. Takk for alle innspill
*Numi* Skrevet 22. april 2009 #38 Skrevet 22. april 2009 (endret) Må Ingebjørg være det første navnet da? (Ja, jeg tror jeg vet svaret allerede altså, men lov å prøve seg) Liv Ingebjørg klinger jo fint, synes jeg. Ingebjørg Leonora, som nevt tidligere, synes jeg også klang bra i grunn. Edit: Okey, jeg ser jo nå at du har bestemt deg! Endret 22. april 2009 av *Numi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå