Gjest forelska men skeptisk Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Saken er at jeg har møtt drømme mannen som har alt. Han er kjempe kjekk, har bra kropp, en veldig vellykka karriere, har gode verdier, kan snakke sammen om alt, passer kjempe godt sammen og er kjempe sjarmerende. Ja han er drømme mannen som har alt. Baksiden av medaljen er at jeg er ikke alene om å mene det. Halvparten av alle damene han omgås på jobb er forelska i han og damene står i kø for å danse tett med han når vi er på fest. Jeg er selv en ganske normal jente sånn midt på treet pen med ok selvtillit. Jeg har aldri hatt problem med å få meg kjæreste men det er heller ikke sånn at guttene snur seg etter meg på gata eller at jeg er i sentrum på alle fester. Kjenner meg nå veldig usikker på at han er så sjarmerende og populær hos så mange damer. Greit nok nå i starten mens han enda er forelska i meg men hva når forelskelsen dabber av. Hvordan er det å leve med en mann som er så kjekk og sjarmerende at damer faller som fluer? Jeg kan jo ikke dumpe han fordi han er for vellykket eller? Hvordan takler andre et sånt problem?
lulle Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Hehe... kjenner meg litt igjen selv om det er mange år tilbake. Hadde en kjæreste som hadde alt. På toppen var han ekstremt oppmerksom og hyggelig mann, og bare snill. Jeg mitt dumme nek, dumpet han til fordel for en som var mindr vellykket, fordi jeg ikke følte jeg kunne matche han. Hadde ikke gjort det om igjen for å si det sånn. :-)
Gjest TS Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Leit å høre at du angrer Lulle, er redd for å angre hvis jeg dumper han jeg og samtidig vet jeg ikke om jeg orker å føle meg mindre verdt og at jeg jeg er den heldige som er sammen med en som er mye bedre enn meg både når det gjelder utsende, sjarm og popularitet. Er redd det vil gi meg dårlig selvtillit og få fram sjalusi og usikkerhet hos meg. Vet ikke om jeg orker å være sammen med en mann som vasser i tilbud fra forelska damer. Men trist å dumpe noen fordi de er for perfekte. Han er veldig forelska i meg nå men det går jo over med tiden og hvor står jeg da
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Hvordan er han mentalt da? Hvis han er en stødig god gutt som ikke er en player eller bruker det at han er en kjekkas,kan man vel få ett normalt stabilt forhold med en kjekkas oxo. er ikke sikkert han bruker/har intresse av alle som svermer rundt han.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Den tid den sorg. Men - Han har helt sikkert funnet noen verdier som han liker i deg.
Vilm@ Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Er han en stødig kar som vet hva han vil og hvorfor, så må du lære deg til å stole på at det er deg han vil ha. Ta tiden til hjelp, bli bedre kjent og se hvordan han reagerer på tilnærmelser fra andre damer, og skulle det bli et problem, får du snakke med han om det slik at dere kan håndtere det sammen.
Umuriel Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 Hvordan er det å leve med en mann som er så kjekk og sjarmerende at damer faller som fluer? Så lenge dere vet hvor dere har hverandre, og stoler på hverandre, så kan jeg ikke se hvorfor utseendet hans skal være grunn til å dumpe ham. Du skriver at du har ok selvtillit, men det oser jo ikke akkurat selvtillit over innleggene dine der du skriver at du regner med at han dumper deg når forelskelsen går over? Føler du at han leker med deg, eller undervurderer du ham og hans valg? Hopp i det, og ikke ta sorgene på forskudd!
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #8 Skrevet 20. april 2009 Eksen min var veldig attraktiv. Det var utrolig slitsomt at så mange andre var forelsket i han. Noen ganger ble fristelsene for store for han. Men han kom tilbake til meg hver gang. Til slutt orket jeg ikke mer. Jeg som ikke pleier å være sjalu ble sjalu og mistenksom hver gang han skulle treffe ekskjærester eller nye damer. Vi er fortsatt venner, ingen er i nye forhold og vi har fortsatt sex av og til. Han sier han vil bli sammen med meg igjen, men fortsetter å treffe andre. Jeg orker ikke den uforutsigbarheten. Når han blir sammen med noen igjen kommer jeg til å klare å trekke meg helt. Og jeg kommer aldri til å bli sammen med en så attraktiv gutt igjen.
Seth Skrevet 20. april 2009 #9 Skrevet 20. april 2009 Må si jeg blir litt oppgitt over alle svarene som kommer her... At en mann er kjekk og får masse oppmerksomhet fra andre damer kan da umulig være god nok grunn til å dumpe han? Det er da en grunn til at han valgte akkurat deg å være sammen med, fremfor alle de andre damene.
Gjest LanaLane Skrevet 20. april 2009 #10 Skrevet 20. april 2009 Min kjæreste er en sånn fyr. Blir sjekka opp overalt, kan sjarmere en fortauskant, er morsomt, intelligent og ja, alt det andre. Hadde jeg møtt ham i dag så hadde jeg nok vært for usikker til å prøve meg, men heldigvis ble vi sammen da han var en liten,spinkel 19åring som ikke visste hvor kjekk han kom til å bli eller hvor morsom han var. Men etter så lang tid sammen så kommer jo hans feil og mangler frem også og da ser man at personen kun er et menneske som alle oss andre. Da blir ikke den shiny overflaten så blendende lenger.
Gjest singel lesbe Skrevet 20. april 2009 #11 Skrevet 20. april 2009 Nei, gurimeg, jente! Du må du ikke dumpe en mann fordi du mangler selvtillit og tro på du er attraktiv - ikke bare for ham, men for andre også! Min første kjæreste var vakker og skjønn som få, og jeg var sikker på at andre kom til å kapre henne (jada, jeg var ung). Min andre kjæreste ble stoppet på gata flere ganger med tilbud om å bli modell, men jeg følte meg aldri truet. Hvorfor ikke? Fordi selvtilliten min hadde økt på de årene. Her må du jobbe med deg selv, og ikke la en flott mann gli ut av fingrene på deg. Klar beskjed fra meg
Gjest Minniemus Skrevet 20. april 2009 #12 Skrevet 20. april 2009 Hei! Vet du, jeg synes du skal holde på denne karen jeg. Ja, han har jo alt, ergo kommer du til å bli mer ødelagt om du dumper han...! Er han en som er lett å prate med? Fortell han hvordan du føler, uten å poengtere at du blir så sjalu, bare at du synes det er litt ubehagelig og at du av og til trenger hans forsikring i form av komplimenter osv
Hilde Christina Skrevet 20. april 2009 #13 Skrevet 20. april 2009 Ikke tenk at du er heldig fordi han valgte deg, tenk at du er fantastisk fordi en fyr som ham valgte deg. Om han er så fantastisk som du skriver må jo du være rimelig bra også.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #14 Skrevet 20. april 2009 NEIneinei, ikke dump han bare pga det der! Uff, jeg har opplevd det samme, der jeg er frøken populær og han er usikker. Ikke morsomt i det hele tatt. Han har jo valgt deg, han er forelsket i deg, lær deg å stole på det!!(med mindre du ser andre tegn, men jeg tolker det som at du er usikker kun pga populariteten hans). Bare fordi han ikke mangler tilbud, så betyr det ikke at det er større sjanse for at han stikker. Faktisk kan det heller bety at han vet hva han forsaker, og at han er veldig bevisst på hva han vil ha. Nemlig DEG. Det går veldig lenge mellom hver gang jeg finner noen jeg passer godt med, og når jeg først gjør det så investerer jeg alt i det. Da er det veldig sårende når han blir usikker eller sjalu. Husk at du har blitt valgt ut av mange, at han gjerne har savnet å finne en å være sammen med, at han er kjempeglad for at det er deg og setter deg på en pidestall slik du gjør med han. Hvis du dumper han nå, så kommer han til å bli like såret og knust som du er så redd for å bli i fremtiden. Og det er enda tyngre å bli dumpet når det er for en så dum grunn..
Guinevere Skrevet 20. april 2009 #15 Skrevet 20. april 2009 Ethvert forhold medfører en risiko for å bli dumpet, enten kjæresten er fantastisk eller ikke. Og hvis han faktisk er så fantastisk som det virker som, så vil han ikke dumpe deg bare fordi han har mange andre tilbud.
Gjest heidrun Skrevet 20. april 2009 #16 Skrevet 20. april 2009 Nei, gurimeg, jente! Du må du ikke dumpe en mann fordi du mangler selvtillit og tro på du er attraktiv - ikke bare for ham, men for andre også! Min første kjæreste var vakker og skjønn som få, og jeg var sikker på at andre kom til å kapre henne (jada, jeg var ung). Min andre kjæreste ble stoppet på gata flere ganger med tilbud om å bli modell, men jeg følte meg aldri truet. Hvorfor ikke? Fordi selvtilliten min hadde økt på de årene. Her må du jobbe med deg selv, og ikke la en flott mann gli ut av fingrene på deg. Klar beskjed fra meg Fra meg og!
Rexina Skrevet 20. april 2009 #17 Skrevet 20. april 2009 Jeg støtter alle som sier: IKKE dump han! Har en venninne som alltid ble dumpet av stygge og fæle menn, og hadde null selvtillit og var fryktelig sjenert. Og så møtte hun en modellkjekk fyr, som hadde en lang historie som player bak seg, men hun falt pladask. Hun trodde han var for bra for henne, siden han vasset i tilbud og fikk folk til å dåne. Han var evig ungkar og elsket å nedlegge damer, men da han så henne, var det kjærlighet ved første blikk. De ble sammen realtivt fort, og venninnen min var veldig sjalu og usikker i begynnelsen (mest pga fortiden hans, ikke for personligheten, for ha behandlet henne som en prinsesse). Vi jentene i gjengen skjønte jo ikke hvorfor hun følte det sånn, da dette var tydelig mannen for henne og de andre var for dårlige! Det var hans første ordentlige forhold og han ville bare ha henne, ingen andre. Da hun skjønte det, slappet hun endelig av og nøt tiden med han:). Nå har de vært sammen i endel år, bor sammen og har barn! Så det er ikke alltid at kjærlighet er "fornuftig".. Man ser jo kvinner som er "styggere" enn sine kjærester overalt, så hvorfor skal det være så ille når det er omvendt? Dessuten tror jeg nok at han ser på deg som like vakker og bra som du ser på han, ellers hadde han jo ikke giddet å bruke tid på deg, om han kan få hvem som helst:) I det lange løp er det jo personligheten som teller. Utseende falmer jo etterhvert. Så bare nyt å ha en helt fantastisk kjæreste, og slutt å ha dårlig selvtillit, for du fortjener helt sikkert det beste. Du som alle andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå