summerrain Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Noen her som har tips til hvordan jeg kan få bedre smak på shakene? Hva jeg kan tilsette og hvor mye;) Har kjøpt vanilje, jordbær og sjokoladesmak..
venus_ Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Vanilje og jordbær kan du blande med smoothie.
Gjest MåneSkygge Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Noka smaker helt forferdelig syns jeg. Har ikke vurdert og prøve herbalife da? Dees med sjokolade smaker faktisk godt.
summerrain Skrevet 20. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2009 Jeg syns ikke Noka er så ille jeg:) Men blir litt kjedelig i lengden.. Liker ikke jordbærsmaken, men vanilje er supergod syns jeg:D Takk venus! Skal prøve dette med jordbærsmaken:D
Gjest Shelob Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Kjør det i stavmisxer med frosne bær eller frossen frukt. Alt som er vondt smaker mindre vondt når det er kaldt.
Chanel.No5 Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Nå har ikke jeg smakt disse, men siden du skrive at du drikker med vaniljesmak så kan du jo ta hvilke som helst bær/frukter du liker og blande til smoothies. Kanskje litt syltetøy hadde gitt litt mersmak også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå