Gå til innhold

Slå opp...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har blitt dumpa en rekke ganger, med mange forskjellige metoder. Noen ringer, noen sier det til meg, noen sender SMS melding og sier det er slutt.

Hvilken metode syns dere er best til å si at det er over på? Og hvilken er dummest?

Lurer bare på litt statestikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis min kjære skulle ønske å gå fra meg, så ville jeg så klart at han skulle ha snakket med meg om det. Face to face. Forklart meg hvorfor. Vi hadde måttet avsluttet så orntli' som mulig... Det dummeste måtte jo være hvis han bare reiste fra meg og la igjen en lapp om "takk for samboerskapet, men nå gidder jeg ikke mer".12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Et seriøst forhold krever en seriøs slutt. Telefon, sms eller mail virker for feigt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste måte å avslutte et forhold på er "face to face"!

Sms, e-post eller over telefonen går ikke ann. Det viser i såfall hvor feig og umoden den personen som gjør det er.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har blitt dumpet over telefon, og har ALDRI vært så såret og følt meg så billig og liten før! Tenk å bare være verdt en telefon - ikke en ordentlig samtale en gang! icon_cry.gif

Å bli dumpet via SMS må jo være enda verre! icon_evil.gif

Nei, skal man gjøre det slutt så bør man vise hverandre såpass respekt at man gidder å prate sammen - ansikt til ansikt. Noe annet viser en utrolig feighet og likegyldighet til andres følelser! icon_mad.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble dumpa via SMS en gang.Prøvde så å ringe opp fyren, men han svarte ikke!! Ville ikke svare fordi han var sammen kompisene og fordi han var redd jeg skulle være sint!!

Kan vel bare si en ting: jeg er glad jeg er kvitt fyren. Har funnet meg verdens beste gutt nå da, så da er jo alt bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man et skikkelig forhold, så får man slå opp på en skikkelig måte. Gamle tante kan ikke fatte at man ikke kan snakke med hverandre. Hvor er det grensen for intimitet egentlig går? Man kan ha sex og dele "alt" og så slår man opp pr sms eller mail? Forkastelig! Noen som lurer på når teknologien tar for mye over? Der!

Men se det positive - vær glad du er kvitt ham som ikke gidder snakke med deg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...