Gjest reiseplaner Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Jeg og kjæresten har tenkt oss til Roma i begynnelsen av november, og jeg lurer på hvilke hoteller dere her inne kan anbefale Vi skal feire 5 års dagen vår der Ønsker et hotell som har fine rom og gode senger, som er sentralt og ikke rådyrt (ikke flere tusen per natt). Skal være der en ukes tid. Jeg lurer også på om det lønner seg å bestille alleredet nå, eller om det er lurere å vente (ift pris på hotell og fly). På forhånd takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Jeg og kjæresten har tenkt oss til Roma i begynnelsen av november, og jeg lurer på hvilke hoteller dere her inne kan anbefale Vi skal feire 5 års dagen vår der Ønsker et hotell som har fine rom og gode senger, som er sentralt og ikke rådyrt (ikke flere tusen per natt). Skal være der en ukes tid. Jeg lurer også på om det lønner seg å bestille alleredet nå, eller om det er lurere å vente (ift pris på hotell og fly). På forhånd takk for svar Vi har fått anbefalt hotel Mozart som ligger rett ved spanske trappen, mao veldig sentralt Har ikke vært der selv enda, men lest mye bra så gleder oss til å dra! Ellers har vi bodd på hotel Victoria, også i gangavstand til spanske trappen. Veldig koselig sted! Rent og pent og god service
Megana Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Hotel Diocleziano, bodde der når jeg var i Roma med typen i fjor. :rødme: Kjempefin beliggenhet, rimelig, rent/pent, kjempehyggelige folk som jobber der. Vi valgte hotellet da det fikk så mye bra kommentarer på Tripadvisor, og ble ikke skuffet Kommentarer: http://rome-hotels.tripadvisor.com/Hotel_R...Rome_Lazio.html Hjemmeside: http://www.hoteldiocleziano.it/ Gled dere, Roma er en fantastisk by!
Gjest Gjest_Hønemor_* Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Så koselig med en tur til Roma...det er en drøm for meg og mannen også.. Her finner du masse tips til både overnatting og til ting og se og gjøre i Roma: http://www.ferietipset.no/europa/italia/roma/tips/?view=list Ønsker dere en superfin tur:=)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Jeg og kjæresten har tenkt oss til Roma i begynnelsen av november, og jeg lurer på hvilke hoteller dere her inne kan anbefale Vi skal feire 5 års dagen vår der Ønsker et hotell som har fine rom og gode senger, som er sentralt og ikke rådyrt (ikke flere tusen per natt). Skal være der en ukes tid. Jeg lurer også på om det lønner seg å bestille alleredet nå, eller om det er lurere å vente (ift pris på hotell og fly). På forhånd takk for svar Hei! Det er definitivt billigere å bestille så fort som mulig. Jo før, jo bedre. Når det gjelder overnatting anbefaler billighotell.no et bed and breakfast-sted som ser veldig koselig og romantisk ut. Sistina bed and breakfast rome heter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå