Gjest TS/ påbygger Skrevet 15. august 2009 #21 Skrevet 15. august 2009 En liten (eve mangel på) oppdatering. Vi har ENNÅ IKKE fått svar fra kommunen... Det jeg imidletid har fått vite er at et annet påbygg som nylig er utført i en nabogate ( som forøvrig bryter TOTALT med både eksisterende bygg og bygg som ligger rundt) er tegnet av en av kommunens arkitekter!!! Da jeg snakket med saksbehandler i går, fredag, sa hun i grunn det samme som hun gjorde for 6 uker siden. Vi skulle ikke ha for store forhåpninger. Jeg spurte om hun egentlig sa at vi ikke fikk bygge, dette sa hun at vi fikk se når vi fikk svaret og at dersom dette var negativt varr hun nødt til å begrunne hvorfor. Da ble jeg ganske provosert, så jeg la frem saken med kommunens egne arkitekt som har tegnet dette andre påbygget. Jeg spurte henne rett ut om vi burde ha brukt en kommunal arkitekt for å få båbygget vårt gjennom i kommunen, i stedet for byggefimaets! Da svarte hun "Nei, det skal ikke være nødvendig." Mer ville hun ikke si, men sa at jeg kunne ringe igjen tidligst tirsdag. Jeg blir helt matt... Vi har forholdt oss til absolutt alt av lover og regler, likevel får vi til svar at vi ikke skal ha forhåpninger. Jeg har mest lyst til å kontakte media nå, for dette føler jeg er på grensen til korrupsjon... Beklager det negative preget på dette innlegget, men blir så lei!
SunAndMoon Skrevet 6. september 2009 #22 Skrevet 6. september 2009 Hvordan går det med byggesøknaden?! skjedd noe mer nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå