Gå til innhold

hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_oslojente_*
Skrevet

Var ute på byen i går. På slutten av kvelden kom jeg i snakk med en hyggelig fyr. Han spurte om nummeret mitt og om det var muligheter for å ta en kaffe en gang. Jeg sa ja og ga han nummeret mitt. Alt vi gjorde var å prate, men jeg er redd jeg har gitt inntrykk for at jeg har lyst på noe mer. I dag fikk jeg melding fra han, men jeg har ikke svart. Skal jeg? Jeg dater for tiden en annen fyr, og føler dermed det kan bli feil å gå på "date" med denne fyren, selv om jeg ikke aner hvilke "hensikter" han har med å møte meg.. Men venner er jeg alltid glad for å få.

Føler meg slem hvis jeg ikke svarer, men føler jeg gir feil signal om jeg svarer.. hva ville du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svar, men tilfør at du kun er ute etter vennskap.

Gjest Gjest_oslojente_*
Skrevet

ja, det er det jeg burde gjort. Men er litt for feig til å være så rett frem, for da antar jeg jo at han vil noe mer enn vennskap. Føler det virker innbilsk.

Skrevet

Tror ikke han er kun ute etter vennskap. Du kan jo svare at det var hyggelig å møte han, men at du dater en annen for tiden.

Gjest Gjest_Oslomann_*
Skrevet
Var ute på byen i går. På slutten av kvelden kom jeg i snakk med en hyggelig fyr. Han spurte om nummeret mitt og om det var muligheter for å ta en kaffe en gang. Jeg sa ja og ga han nummeret mitt. Alt vi gjorde var å prate, men jeg er redd jeg har gitt inntrykk for at jeg har lyst på noe mer. I dag fikk jeg melding fra han, men jeg har ikke svart. Skal jeg? Jeg dater for tiden en annen fyr, og føler dermed det kan bli feil å gå på "date" med denne fyren, selv om jeg ikke aner hvilke "hensikter" han har med å møte meg.. Men venner er jeg alltid glad for å få.

Føler meg slem hvis jeg ikke svarer, men føler jeg gir feil signal om jeg svarer.. hva ville du gjort?

Enig med forrige svarer.

Ikke vær fjern. Du kaster bare bort tiden hans, om du tror at en mann vil møte deg for en kaffe kun for å starte et vennskap.

Av og til lurer jeg på hvilken verden enkelte mennesker lever i.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...