Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Hvordan får vi liv i ekteskapet igjen? Vi har nok bare gått i "hverdagslig kjeldelig"-fella. Vi er god til å kommunise og elsker hverandre, men vi mangler lidenskap og forelskelse. (skjønner at man ikke går rundt å er forelsket hele ekteskapet, men akkurat nå hadde vi trengt å oppleve det igjen.) Gode råd mottas med takk
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 bla bla; kjøp sexy undertøy. been there done that sier alle nei, jeg for min del drømmer om å realisere drømmer når ungene blir litt større. Hver sine drømmer, både deg og din manns drømmer tenker jeg på da. Heg ville ha gått for reiser eller opplevelser. Da tenker jeg ikke på alle de storbyer og reiser man har hatt, men tenke HELT NYTT. Tatt en foreldreferie der du og din manns drømmer hadde blitt realisert. Selv har jeg mange smådrømmer fra ungdomstid. Alt fra primitive MC blåtur der man klamer seg fast i sin kjære til romantiske og fjærne reisemål. Et års seilferie. Slippe det daglige tids og jobbemaset. Noe annet er krydder i hverdagen, trene sammen i MARKA med joggetur, sykkelturer, fjellturer. Småting, småberøringer, blikk etc hmm, jeg drømmer egentlig om å gjøre ting med min kjære. Hva som passer for dere vet du/dere best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå