Pearl Skrevet 16. juli 2003 #1 Skrevet 16. juli 2003 I morgen skal vi fortelle barna på 6 og 2,9 år at vi skal få en baby etter jul. Og jeg gleder meg veldig til å se reaksjonen deres. Tror ikke at vesle jenta vil forstå helt hva det dreier seg om, men gutten på 6 tror jeg vil bli veldig glad. Han ønsker seg 10 søsken, han, men jeg tror det er nok nå. De skal videre få gleden av å fortelle nyheten til svigers, morfar og tante og onkler. Jeg gleder meg til endelig å slippe katta ut av sekken, det begynner så vidt å synes og, så det er vel på tide. Pearl 13+2
Nala Skrevet 16. juli 2003 #2 Skrevet 16. juli 2003 Skjønner godt at du gleder deg. For når man går og bærer på en hemmelighet som dette, ja da bare verker man etter å få skreket det ut til hele verden.
Furstina Skrevet 16. juli 2003 #3 Skrevet 16. juli 2003 Så härligt det är att suga på hemligheten en stund, och lite pirrigt att berätta för omgivningen. Du måste berätta för oss hur barnen tar det... Jag gläder mig till ett bröllop på lördag, när jag ska ha tight sommarklänning och magen kommer synas. Jag gläder mig till söndag kväll, när vi kommer på besök till min släkt i norr och de får se magen - de vet ännu inget. Jag gläder mig till att komma tillbaka till jobbet efter semestern (om 3½ veckor) när det är synligt och det blir offentligt att jag är på tjukka Det är härligt att se fram emot folks reaktioner, mest för de brukar bli så glada, det är ju en glad nyhet :D
Pearl Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2003 Ja, Furstina, nemlig, det er litt spennende å holde på hemmelighet en stund. Da blir heller ikke ventetiden så evinnelig lang for omverdenen, til barnet kommer. Spesielt med andre barn involvert er det litt viktig å vente tror jeg, for dem vil det virke som en evighet uansett. Min sønn og jeg har hatt en slik nedtelling på 4 lørdager om gangen frem til jul, så den vil jeg forklare for ham igjen, bare denne gangen vil jeg gå 4 uker videre fra julaften for da kommer lillesøster eller lillebror. Da har noe å forholde seg til og han klarer virkelig å holde styr på hvor mange uker som går på den måten. Jeg kommer tilbake etter ferien og forteller hvordan barna tok det. God sommer alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå