Maja_83 Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Jeg så reklamen for morgendagens episode på tv nå. Så stusset jeg brått når jeg i et mini sekund synes jeg så Mats sitte sammen med gjengen mens Petter leser opp at det skal være mexicansk party. Videre så jeg ham shotte med gutta. Takket være Get sin stopp og spol funksjon på dekoderen så stoppet jeg og fikk spolt tilbake. Og jammen er det ikke mats som er kommet inn igjen. Så da blir det ikke bare krangel mellom jentene i morgen, men tydelig et gjensyn også. Sprøtt at tv3 avslører at han er tilbake i en reklame. Med mindre det er med vilje da
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Jeg tror ikke tv 3 kan være så dumme og gjøre noe slikt ubevisst. Viser det sikkert slik man skal få ekstra lyst å se mandagens episode. Og siden det er mange som har gitt utrykk får at de digger/et mats
Maja_83 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2009 Jeg tror ikke tv 3 kan være så dumme og gjøre noe slikt ubevisst. Viser det sikkert slik man skal få ekstra lyst å se mandagens episode. Og siden det er mange som har gitt utrykk får at de digger/et mats Det har jo gått mye rykter om at han kommer inn igjen, så har bare gått og ventet på når det skulle skje i grunn. Blir endelig litt fest igjen nå da! Men han må jo ha kost seg på et annet hotell i mellomtiden han da
Gjest MåneSkygge Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Syns det er dumt at de avslører s mye hele tiden. blir ikke akkurat spennende på seremoniene osv for man vet jo lenge før hva som vil skje
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Det finnes allerede tråder om PH flere steder her
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Det har jo gått mye rykter om at han kommer inn igjen, så har bare gått og ventet på når det skulle skje i grunn. Blir endelig litt fest igjen nå da! Men han må jo ha kost seg på et annet hotell i mellomtiden han da eni med den, trodde egentlig han skulle komme inn igen litt før. Ja endelig blir det morsomt igjen, ikke bare syt og klag. Han og Peter som lager liv :D
Gjest Wacmoc Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 ÅÅÅÅÅÅÅ nå blei jeg glad :D Har ikke sett det selv, har håpet han kommer tilbake siden han gikk ut :D
MissStiles Skrevet 19. april 2009 #8 Skrevet 19. april 2009 Å, det så jeg ikke.. så reklamen for morgendagens episode før idag. Ja men det er bra om det stemmer. Mats er kul!
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #9 Skrevet 19. april 2009 Heller han enn Ida, for å si det sånn! Men Petter må ut... Orker ikke fler av de rompehumor-dikta hans
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #10 Skrevet 19. april 2009 Heller han enn Ida, for å si det sånn! Men Petter må ut... Orker ikke fler av de rompehumor-dikta hans Men var ikke Petter enda verre med sånt da Mads var med...? Jeg vil ha inn Ida!
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #11 Skrevet 20. april 2009 Ingen av deltakerne drar hjem under innspillingen. Alle sammen bor på et annet hotell som ligger litt lenger bortenfor paradise. Så sendes de ut og inn etttersom tv3 bestemmer...
henine Skrevet 27. april 2009 #12 Skrevet 27. april 2009 Jeg så også dette. Tv3 har jo fått mye kritikk fordi de avslører for mye i reklamene. De har gått ut og sagt at det ikke skal skje igjen. Men det skjer stadig, desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå