Gå til innhold

5 stk på utdrikkningslag

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_camilla_*
Skrevet

forloveren og litt meg kanskje slit med å finne ut hvordan vi skal holde et udrikkningslag på 5 stk...dette er ikke mye....noen forslag,,....?dette er med bruden altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
forloveren og litt meg kanskje slit med å finne ut hvordan vi skal holde et udrikkningslag på 5 stk...dette er ikke mye....noen forslag,,....?dette er med bruden altså...

SPA! :)

Finn et spa hotel som dere kan ha en weekend på! Gode drinker og jenteprat på kvelden og behandlinger på dagen!

:jepp:

Skrevet

Det spørs jo veldig på hvordan bruden er og når dere skal holde det :)

Kle dere opp fint og gå ut og spis på et fint sted med god mat, vin, dessert osv.? Dra på spa? Møt opp hjemme hos henne og ta med god (litt komplisert) mat og lag det sammen? Lag en rebus på forhånd, og bli med henne rundt mens hun prøver å løse den, og legg inn forskjellige koselige aktiviteter underveis?

Det er uansett stemningen som er viktigst. Jeg er et rolig menneske som foretrekker å ikke bli driti ut og drikke meg supa full. Kan hende venninna di er annerledes. Fortell litt om henne (hobbyer osv.), så kanskje vi kan komme på flere ideer :)

Gjest Gjest_camilla_*
Skrevet

ho e en veldig rolig person, ho hadde sagt at ho håpet at gjengen kunne møttes å spise å drikke litt, å så dra hjem igjen...så ho e veldig rolig, like ikke noe full å fanteri...:) så vi tenkte jo å hente ho hjemme, dra henne med på stamp å så middag, å etterpå hjem til henmnes forlover å drikke litt... men hvordan gjøre dette til noe hun vil huske... gi henne en t skjorte med noe skrift på, eventuelt bind for øynene når vi har hentet henne...det blir så dyrt å arrangere noe stort når vi e så få....::)....

Skrevet

Kommer jo litt an på hvor mye dere vil legge i det av penger også. Og hva bruden liker.

Det går jo an å dra på ei hytte, hvis noen har tilgang til ei kan dere bruke den eller dere kan leie ei? Og med det som utgangspunkt er det jo masse en kan finne på!

Skrevet

Jeg har sagt ifra at jeg ikke ønsker at "hvermansen" skal være med, men at jo færre jo bedre! Synes ofte det blir kosligere når man ikke er for mange, og når alle kjenner alle, og kan snakke å ha det hyggelig! Vi blir muligens rundt 5 stk vi også, men det er ikke bestemt hva vi skal enda. Enten tar vi ei natt på hotell, men masse jenteprat, shopping, god mat og drikke, eller vi drar på ei hytte, prater og koser oss! Jeg vil absolutt ikke ha et tradisjonelt utrdikningslag/utdritningslag, og heldigvis ønsker min forlover å lytte til mine ønsker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...