Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

jeg føner håret ca 1 gang i uken... er det da behov for varmebeskyttelse, eller er det bortkastede penger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som en frisør ville eg alltid anbefalt varmebeskyttende til bruk av varme....sparer håret for tørrhet, så kan noen av produktene samtidig hjelpe med å få en glatt og fin føn. Hvis du bruker det så sjeldent så er det egentlig ikke bortkastet penger, betyr bare at du har produktet over en lengre tid.

Skrevet
Som en frisør ville eg alltid anbefalt varmebeskyttende til bruk av varme....sparer håret for tørrhet, så kan noen av produktene samtidig hjelpe med å få en glatt og fin føn. Hvis du bruker det så sjeldent så er det egentlig ikke bortkastet penger, betyr bare at du har produktet over en lengre tid.

Har du noen tips til et bra produkt?

Jeg retter håret hver dag og håret mitt er kjempeslitt, så trenger all pleie håret kan få....

Skrevet
Har du noen tips til et bra produkt?

Jeg retter håret hver dag og håret mitt er kjempeslitt, så trenger all pleie håret kan få....

Hmm....er det sånn at håret er slitt av kjemisk behandling?(ta en test på et hårstrå...ryker det så er det det)

Da ville eg brukt Kerastase Ciment Termique, Det er en krem som både beskytter mot varme, og gjennoppbygger samtidig.

Hvis håret er tørt...altså ryker ikke i stykker når du drar i det, så ville eg brukt Kerastase Nectar Termique, også en krem som beskytter mot varme, men som også gir fuktighet til håret.

Det fins også sprayer, sånn som Indigo sin spray(blå flaske), eller Loreal sin(svart flaske). De fins hos frisører og er rimiligere, men da får du kun varmebeskyttende, ikke noe pleie samtidig!

Skrevet

har du også et tips til et produkt som er varmebeskyttende, OG som gjør at håret blir veldig glatt ved føning?

Skrevet
har du også et tips til et produkt som er varmebeskyttende, OG som gjør at håret blir veldig glatt ved føning?

Jeg elsker Kerastase Ciment Termique :) den gjör haaret mitt glatt naar jeg bruker den. Kjempedeilig produkt!

Skrevet

Det går ann å bruke hårkur også.

Jeg føner håret hver gang jeg vasker det, og fortalte frisøren sist at jeg brukte hårkur fra Sunsilk(billig hårkurer) som balsam (for å bruke de opp egentlig) og hun sa at det var bra, fordi at det legger seg rundt håret og dermed beskytter håret.

Kanskje ikke bra, men mye bedre enn ingenting.

Skrevet
Det går ann å bruke hårkur også.

Jeg føner håret hver gang jeg vasker det, og fortalte frisøren sist at jeg brukte hårkur fra Sunsilk(billig hårkurer) som balsam (for å bruke de opp egentlig) og hun sa at det var bra, fordi at det legger seg rundt håret og dermed beskytter håret.

Kanskje ikke bra, men mye bedre enn ingenting.

Mener du uten å skylle ut kuren før du føner?

Skrevet

Ciment Termique og Nectar termique hjelper med dette.....hvis man sliter med brusete hår kan Oleo Relax Kremen(helt ny!) være god å glatte ut med!

Skrevet
Jeg elsker Kerastase Ciment Termique :) den gjör haaret mitt glatt naar jeg bruker den. Kjempedeilig produkt!

Enig, denne er fantastisk.

Skrevet
Mener du uten å skylle ut kuren før du føner?

Sånn som ikke skylder ut nei. Den skal ikke skyldes ut den jeg mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...