Gjest HILFE Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Hei, er det noen som kan hjelpe meg?! Jeg er åpenbart ikke fra Oslo, og planlegger å ta flybuss fra gardemoen til Holbergsplass. 1) Når man bestiller på nettet må man skrive ut en billett? Eller får man SMS bekreftelse? 2) Hvor er flybuss holdeplassen på Gardermoen?? Er kjempetakknemmelig for svar!
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Enkleste er å gå på flybussen og kjøpe billett der. Bussene står stilt opp rett utenfor utgangen.
Sukkerert Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Er ikke sikker på hvordan det gjøres mht om man må skrive ut billett eller får bekreftelse på annen måte. Du kan jo ringe kundeservice og høre? Men det er i allefall billigere å kjøpe på nett! Koster 99,- nå for voksen, og 49,- for student. Vanlig pris når du kjøper direkte på bussen er 140,- og 75,-. Bussene er greie å finne, det står SAS på hele bussen:) De står utenfor døra til nederste etasje på Gardermoen. (Kommer du med tog må du opp én rulletrapp, kommer du med fly er du allerede i riktig etasje.) Kan jo være greit å spørre i informasjonsdisken hvilken "plattform" bussen din står på.
MissStiles Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Jeg har aldri kjøpt billett på nettet. Betaler bare når jeg går ombord i bussen. Og det er enkelt å finne bussen på gardemoen. Det står som regel en eller flere busser der så du ser den med en gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå