Gå til innhold

HJELP Flybussen gardermoen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som kan hjelpe meg?! Jeg er åpenbart ikke fra Oslo, og planlegger å ta flybuss fra gardemoen til Holbergsplass.

1) Når man bestiller på nettet må man skrive ut en billett? Eller får man SMS bekreftelse?

2) Hvor er flybuss holdeplassen på Gardermoen??

Er kjempetakknemmelig for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkleste er å gå på flybussen og kjøpe billett der. Bussene står stilt opp rett utenfor utgangen.

Skrevet

Er ikke sikker på hvordan det gjøres mht om man må skrive ut billett eller får bekreftelse på annen måte. Du kan jo ringe kundeservice og høre?

Men det er i allefall billigere å kjøpe på nett! Koster 99,- nå for voksen, og 49,- for student. Vanlig pris når du kjøper direkte på bussen er 140,- og 75,-.

Bussene er greie å finne, det står SAS på hele bussen:) De står utenfor døra til nederste etasje på Gardermoen. (Kommer du med tog må du opp én rulletrapp, kommer du med fly er du allerede i riktig etasje.)

Kan jo være greit å spørre i informasjonsdisken hvilken "plattform" bussen din står på.

Skrevet

Jeg har aldri kjøpt billett på nettet. Betaler bare når jeg går ombord i bussen.

Og det er enkelt å finne bussen på gardemoen. Det står som regel en eller flere busser der så du ser den med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...