Gjest Starkitten_utlogget Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Hei, jeg er veldig fornøyd med Depend sin nye bleking serie. Det blir hvitt istedenfor gult og det minner litt om hårfargen frisørene bruker. Hvis man bare skal ta etterveksten, så kan man bruke en pakke på to farginger da det er to poser med blekemiddel som følger med
Gjest Gjest_Nora_* Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Hei! Jeg farget håret mitt brunt med Lòreal den 10 mai. Jeg tenker jeg skal farge håret i juni med Depend blekingsmiddel. Jeg har sett att den finnes i fra brun til lysbrun, og en fra blond til lys blond. jeg vill ha den som blir hvitaktig, alltså den fra blond til lysblond. Men jeg vet ikke , vilken annbefaller dere meg til og bruke? blir den fra brun til lysbrun blond? eller blir den bare sånn lysebrun? Er det noen skader for håret mitt om jeg kjøper den fra blond til lysblond? - Nora
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Jeg har stripet håret selv hjemme i mange år - Depend er uten tvil det beste blekemiddelet jeg har brukt. Alle de andre har lett for å bli gult hvis man ikke får dekket nok eller sitter for kort tid. Tror jeg har brukt begge typene fra Depend, kan ikke huske at det var noen særlig forskjell (virkning reguleres også mye i f.t. hvor lenge man har det i)
Gjest deriario Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 jeg er også mest fornøyd med depende sin. den er til og med lilla som hjelper ekstra mot det gule. jeg bruker den "lyseste" av dem for å få mit mørkeblonde hår platina.
Gjest Ann-Elisabeth Karlsen Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 HVor kjøper man depend???
FantasDick Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Hørte av en venninne som bleker håret ivrig at Depends blekemiddel var det beste hun hadde prøvd - og håret hennes ble jammen meg hvitt av den typen som lysner mest, ja! Depend fåes kjøpt på bl.a Cubus vet jeg. Kanskje Vita, H&M o.l også fører dette merket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå