Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Hei. Jeg går på p-pillen, men har nå hatt ubeskyttet (uten kondom) med en jeg har datet noen ganger. Holder på å miste nattesøvnen med tanke på at jeg kan ha fått noen sykdommer. Har dere gjort dette her noen gang? Er det vanlig? Jeg testet meg for sykdommer for kort tid siden, så vet at jeg ikke har noen. Hva er sjangsen for at jeg har fått noen? Han er ingen typisk flørt som ligger med alle og enhver, han er en skikkelig fyr...
DDuck Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Tror det er ganske normalt å ha ubeskyttet sex ja... Hvis du er urolig og redd så syns jeg du skal bestille deg en time til legen i morgen å få testet deg for div. kjønnsykdommer
galskap Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Andre som har erfaring med dette? jeg har hatt en del ubeskyttet sex.(ikke noe jeg er stolt av) heldigvis plukket jeg ut guttene mine med litt omhu så jeg har ungått alle kjønnssykdommer. men er du redd for at du kan ha noe og dette er noe du tenker mye på bør du teste deg=) det er fort gjort og du kan føle deg enda tryggere på daten din=) lykke til!
Gjest Gjest_joho_* Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Jeg har hatt ubeskyttet sex ca 45 ganger ( fordi jeg hater kondom. man spiser ikke banan med skall) Jeg har aldri hatt en eneste kjønssykdom:P Så lenge du går til legen regelmessing og blir skjekket, skal nok alt går bra:)
Pingting Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Jeg har hatt ubeskyttet sex ca 45 ganger ( fordi jeg hater kondom. man spiser ikke banan med skall) Jeg har aldri hatt en eneste kjønssykdom:P Så lenge du går til legen regelmessing og blir skjekket, skal nok alt går bra:) Ja, en sjekk hos legen redder nok livet ditt om du får HIV.
Vilm@ Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 Du må vente minst en ukes tid før det er noen vits i å teste seg, og når det gjelder HIV må det gå 3 mnd. Å ha ubeskyttet sex er nok ganske vanlig, mange som slurver med det.
Ethereal Skrevet 19. april 2009 #8 Skrevet 19. april 2009 Det er ganske vanlig å ha ubeskyttet sex ja. Hvis du er redd er det bare å ta seg en tur til legen. Da redder du jo han også, i tilfelle han har noen sykdommer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå