Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ipod'n min har alltid vært håpløs - har mer eller mindre ikke fungert som den skal, men nå har den låst seg helt! Den lyser og det står "ikke koble fra" med den røde rundingen med strek på skrått igjennom. Jeg har slått av pc'n og den sto fortsatt slik i lang tid etterpå så jeg koblet den helt fra pc'n og venter på at noe skal skje, men det gjør det ikke. Ser ut som det er lite strøm, men virker ikke som den kommer til å slå seg av med det første. Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ipod'n min har alltid vært håpløs - har mer eller mindre ikke fungert som den skal, men nå har den låst seg helt! Den lyser og det står "ikke koble fra" med den røde rundingen med strek på skrått igjennom. Jeg har slått av pc'n og den sto fortsatt slik i lang tid etterpå så jeg koblet den helt fra pc'n og venter på at noe skal skje, men det gjør det ikke. Ser ut som det er lite strøm, men virker ikke som den kommer til å slå seg av med det første. Noen som har tips?

Se om der er et lite hull et sted rundt kanten på ipod'en.

som ikke er større en en synål i diameter.

Når jeg først har nevnt Synål, så kan den også brukes til å putte inn å

holde den der noen sekunder til softwaren resettes.

Refleksen min har reddet meg mang en gang. :)

Skrevet

Nullstilling av iPod:

Hold inne Meny- og senterknappen samtidig i omtrent 10 sekunder.

Eller så kan du se på supportsidene til Apple (jeg vet ikke hvilken type iPod du har, så valgte bare nano)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...