Gå til innhold

har du tissa/bæsja på deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og en venninne diskuterte hvor vanlig det er at voksne har uhell der de tisser eller bæsjer på seg. venninna mi mener at dette er veldig uvanlig, mens jeg har den oppfatning at det er vanligere enn man tror. har selv tissa på meg en gang jeg var på et kjøpesenter og ikke fant doen..

noen som har pinlige historier? (eller bare historier?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en tarmsykdom, så ja det har skjedd. Litt vanskelig å unngå når du får ca 10 sekunders "forvarsel".

Gjest 1krpant
Skrevet

Jeg har bæsja på meg to ganger i fylla. Det er skikkelig flaut, men... Jeg har sikkert tissa på meg noen ganger og.

Skrevet

Har trodd det var luft, men så har det kommet litt mer et par ganger.

Urin mistenker jeg at jeg smålekker litt av i perioder, uten at jeg ser noe system i det.

Skrevet

Sist jeg tisset på meg var jeg 7 år gammel, og jeg kan ikke huske når jeg bæsja på meg:P heldigvis!

Skrevet

Det har skjedd når jeg har hatt omgangssyke og det har rent ut av begge ender.

Skrevet
Har trodd det var luft, men så har det kommet litt mer et par ganger.

Det har skjedd med meg også, ikke gøy. Veldig glad jeg var hjemme da.

• Liker 2
Gjest gjest-123
Skrevet

haha, har hadt et problem med at jeg ikke klarte å holde meg når jeg flirte;p

En gang måtte jeg skikkelig tisse, åsså var det noe som skjedde at jeg begynnte å flire skikkelig xp Det endte med at jeg tissa på meg, men heldigvis var det snø ut. Lata som jeg datt, og ble skikkelig våt ;p

Gjest Gjest_rusket_*
Skrevet

Hehe..

Typen min kan ikke forstå at jeg aldri har hatt et bæsje-uhell...han sier at de aller flest har hatt det der han kommer fra (Sør-Amerika) .. lurer på om det er noe i det? Eller at kanskje bare folk er åpnere om det andre steder...hadde det skjedd meg ville jeg ikke akkurat utbasunert det :fnise:

Husker at jeg lo til jeg tisset på meg avogtil når jeg var yngre... :ler:

Skrevet

Ja, jeg var 14 og skikkelig influensasyk. Våknet uti kveldinga og måtte på do. Elendig som jeg var besvimte jeg inne på badet og dermed mistet jeg kontrollen og tisset på meg. Var en rimelig flau 14 åring som våknet opp etterpå.

Skrevet (endret)

Nei, heldigvis ikke (sånn at jeg slapp å logge meg ut og gjesteposte)- ;) Og det skyldes ikke mangel på forsøk! For jeg har vært så pissetrengt at jeg omtrent spyttet gult, og måtte virkelig kjempe så hardt, de siste meterne frem til skåla, at det nesten ble fristende å gråtkvalt omfavne porselenstronen mens jeg vurderte å nominere porselensfabrikkdirektøren til fredsprisen.

Men som 1.90 høy, kommer visse strategisk plasserte kroppsdeler i akkurat passe høyde til at jeg ufrivillig feiker det, hvis der kommer rikosjett fra vaskeservanten. Eller dersom den er våt når jeg lener meg frem, for å dra på hudormjakt i speilet...

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Skrevet

Har bæsja på meg, det skjedde for et par år siden. (Er voksen). Jeg var ute og gikk på tur da magen plutselig slo seg vrang. Jeg var 5 minutter hjemmefra og gikk fort. Det ble verre og verre og jeg forstod at jeg muligens ikke kom til å rekke det. Kom meg bort til huset, opp trappa, inn døra og over dørstokken til badet. Så var det gjort. Klarte ikke å holde igjen, og det endte i buksa. Hadde selvsagt diaré, noe som gjorde opplevelsen ekkel og grisete. Veldig glad for at det skjedd etter at jeg var komt meg inn.

Skrevet

bæsjet på meg under fødselen.

Ellers har jeg bæsjet på meg noen ganger om jeg har hatt diare og trodd det bare var en fis som kom. (ugh)

• Liker 1
Gjest Naturlig nok utlogget
Skrevet

Jeg har en tarmsykdom, og "uhell" har jeg 3-4 ganger i uken, men har heldigvis ikke hatt det i offentlighet enda.

Men det har vært nære på et par ganger... jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sneket i kø, og nesten kastet ut folk fra handikaptoalettene!

(Et hjertesukk i den anledning: vær så snill å ikke okkuper handikaptoalettene bare fordi det er kø på dametoalettet hvis det ikke er umiddelbar fare for ydmykelse)

Men det pinligste var da jeg var ute på kjøretur, uten et toalett i umiddelbar nærhet da jeg kjente at det hastet.

Jeg kjørte opp til første og beste hus, ringte på, fikk presset fram "toalettet?", før jeg stormet inn i rommet de pekte på!

I gangen sto det to målløse personer... jeg hørte at de begynte å le etter et par sekunder, og de skjønte nok at det hastet veldig da de oppdaget at jeg ikke engang hadde skrudd av motoren eller lukket bildøren.

Da jeg takket for hjelpen, og forklarte situasjonen var de veldig forståelsesfulle, men flaut var det likevel.

• Liker 8
  • 1 år senere...
Skrevet

Nei,heldigvis! Men da jeg var 7 hadde jeg uhell da skole bussen lot vente paa seg,og det husker jeg enda som skikkelig pinlig,da flere fra klassen min sto der sammen med meg.. :flau:

Skrevet

har nok ikke tisset på meg siden en gang på barneskolen. men det var utolig flaut da også! Har vel kommet noen dråper i latteranfall, men ikke type "tissa på meg".

Bæsja på meg jeg også en gang for et par mnd siden el noe. Hadde diare og akkurat vært på do så trodde det var bare luft, men det var det ikke :S :tristbla:

Skrevet

Har "gjort i buksa" noen ganger....

En gang da jeg fikk en heftig salmonella-infeksjon i Afrika, og en annen gang da jeg var halvdød av NoroVirus.....Urgh.......

Tisset på meg har jeg ikke gjort i voksen alder..... men det har vært tett før i forbindelse med urinveisinfeksjoner, eller jeg har vært ute på byen og stått ekstremt lenge i drosjekø.....

Skrevet

Bæsjet på meg flere ganger som tenåring, siden jeg ikke kunne/ville gå på noe annet toalett enn hjemme ... Bæsjet på meg på bussen, på vei hjem fra skolen og flere andre steder.

I voksen alder har jeg bæsjet på meg i fylla. Gikk gjennom parken på morgenkvisten med uutholdelige kramper i magen, til slutt greide jeg ikke holde det inne mer. Hadde skjørt og nylonstrømpebukser på ... En gjeng med gutter kom mot meg og jeg løp alt jeg kunne en omvei om dem for at de ikke skulle kjenne lukta. De trodde jeg var redd dem og ropte til meg og lo, jeg måtte le selv. Så var jeg hjemme. Herregud for et gris ... Er veldig glad jeg ikke bæsjer på meg så ofte.

• Liker 3
Skrevet

Må ærlig innrømme at det har skjedd ja, men har som oftest fått til å stoppet det kjapt, så det har ikke vært de store lekasjene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...