Tuddelidu Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Hei! Har noen erfaringer med Björn Axéns volum shampoo og balsam? Tuddelidu
Gjest Lea Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 Jeg brukte flere av produktene til Bjørn Axèn en periode og var meget fornøyd med alt jeg prøvde. Grunnen til at jeg sluttet å bruke dem var at jeg mistet tilgangen . Hadde en venninne i et parfymeri, så jeg fikk dem billig. Etter at jeg flyttet fikk jeg ikke tak i produktene like billig og ble plutselig veldig fattig. Lurer på om jeg ikke skal begynne igjen jeg... Produktene lukter sinnsykt godt i alle fall og gjorde susen for meg.
Leo Skrevet 15. juli 2003 #3 Skrevet 15. juli 2003 Kjempebra produkter til en relativt rimelig penge! Har brukt dem en del, men siden de ikke er tilgjengelige overalt, blir det ofte til at jeg kjøper noe annet. Passer på å kjøpe når jeg er i Stockholm, siden de er en del rimeligere der. Når det gjelder produkter som gir lett og luftig hår (Mitt er langt, grovt og tykt) uten at det blir elektrisk, kan jeg også anbefale Kanebo. De finnes i de fleste parfymerier og er heller ikke så dyre med tanke på hvor lenge de varer. (En flaske på 200 ml. koster ca. 130 kroner, men selv med mitt hår varer de i to måneder).
Tuddelidu Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2003 På det parfymeriet jeg har sommerjobb på, selger vi pakker med shampo og balsam til 125 kr, +at jeg får personalrabatt
Gjest Lea Skrevet 16. juli 2003 #5 Skrevet 16. juli 2003 Er det en kjede? (Hvis JA, kan jeg spørre om hvilken?) Kanskje det er mulig å få tak i slike "pakker" her i Oslo også?
Tuddelidu Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2003 Er ikke sikker på om det er en kjede. På en måte er det vel det, da det er en del av et Domus varehus (Coop), men samtidig er det jo ingen "ordentlig" kjede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå